Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون كيفيت ايران خودرو خبر داد:

ایران خودرو اجرای ۱۴ پروژه کلان کیفی را آغاز کرده است

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۱۳ | کد خبر: CP- ۳۴۰۷ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
پروژه محصولي در قالب 380 زير پروژه و 5 پروژه مجموعه اي در قالب 123 زير پروژه درحال اجرا است كه با به نتيجه رسيدن آن تا پايان سال، شاهد بهبود كيفي قابل ملاحظه اي در محصولات ايران خودرو خواهيم بود.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مجتبي استاد رحيمي معاون كيفيت گروه صنعتي ايران خودرو گفت: برنامه هاي بهبود متعددي در چهار سال اخير به اجرا گذاشته شده كه نتايج آن با افزايش ستاره هاي كيفيت محصولات از سال گذشته به ثمر نشسته9است.

وي افزود: ارتقای كيفيت و افزايش ستاره هاي كيفي سوزوكي از سه ستاره به چهار ستاره، رانا و 206 صندوقدار از يك به سه ستاره، دنا از يك به دو ستاره در سال 95 ماحصل اجراي همين پروژه هاي بهبود بوده است.

 وی با اشاره به ادامه روند افزايش ستاره هاي كيفي در گزارشات شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در سال 96 گفت: امسال تندر اتوماتيك و تندر پلاس چهارستاره شده و دنا پلاس نيز در اولين حضور در ارزيابي هاي كيفي سه ستاره را كسب كرده است. همچنين محصولH30  كراس و سورن، دوستاره كيفيت را از آن خود كرده اند.

وي با بيان اين كه شاخص هاي اندازه گيري شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در سال گذشته سختگيرانه شده گفت: ايران خودرو به دنبال افزايش رضايتمندي مشتريان است و با جدیت مسير كيفيت را دنبال كرده و براي دستيابي به اهداف تعيين شده در شاخص ها تلاش مي كند.

معاون كيفيت ايران خودرو بهبود 39 درصدي شاخص مراجعات به شبكه خدمات پس از فروش و بهبود 49 درصدي شاخص برگشتي قطعات در حوزه خدمات پس از فروش را از دستاوردهاي كيفي سال 95 عنوان كرد و گفت: شاخص آديت ظاهري و عملكردي در تمام محصولات پرتيراژ به ميزان حداقل 10 درصد بهبود را تجربه كرده است.

استادرحيمي افزايش سطح كيفي محصول رانا به همراه افزايش مدت زمان دوره گارانتي محصول از 40 هزار كيلومتر به 50 هزار كيلومتر و از دو سال به سه سال را از ديگر موفقيت هاي كيفي برشمرد.

وي شاخص ميزان رضايت از كيفيت محصولات (CSI) را به عنوان يكي از شاخص هاي پس از تحويل نام برد و گفت: اين شاخص در سال 95 در 70 درصد از محصولات ايران خودرو بالاتر از متوسط صنعت خودروسازي بوده است.

استادرحيمي نوسازي سالن ها و فرآيندهاي داخلي ايران خودرو را از جمله برنامه هاي كلان سرمايه اي و محصولي تعيين شده براي سال جاري دانست و گفت: در اين بخش ارتقای قابليت فرآيند سالن موتورسازي 3 ، بازسازي و ارتقاي تجهيزات و قابليت سالن مونتاژ يك ، نوسازي و ارتقای قابليت فرايند سالن رنگ يك، ارتقاي تجهيزات و خطوط سايت ايران خودرو خزر  و بازسازي و ارتقاي توان تست پيمايش خودرو يا همان تست جاده در دستور كار قرار دارد.

وي افزود: ارتقاي توان تشخيص و رفع ايراد قبل از تحويل به مشتري شامل تامين تجهيزات الكتريكال پيشرفته در كليه سايت هاي توليدي، تقويت و ارتقاي سازندگان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي ارتقاي كيفيت محصول در سال 96 است كه در اين بخش سرمايه گذاري در شركت آلومينيوم ريخته گري ابهر، سرمايه گذاري در شركت نيرومحركه و برنامه تامين قطعات موتور از بهترين منابع برنامه ريزي شده است.

استادرحيمي گفت: اهم برنامه هاي كلان كيفيت در بخش محصول در سال 95 و 96 نيز شامل پروژه گيربكس اتوماتيك بر روي خانواده دنا و سمند و خودروي راناي سال است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران خودرو اجرای ۱۴ پروژه کلان کیفی را آغاز کرده است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است