Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون طراحي ايران خودرو تاکید کرد:

لزوم طراحي و توسعه پلتفرم برای توليد محصولات متنوع

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۰۷:۲۳ | کد خبر: CP- ۲۸۷۲ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
معاون طراحي و توسعه محصول ايران خودرو حفظ موقعيت و افزايش سهم ايران خودرو در بازار داخلي و منطقه را از دلايل راهبردي براي تشكيل كنسرسيوم طراحي خودرو دانست و تاكيد كرد: ‌آينده مي گويد بايد محصولات رقابتي داشته باشيم.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، كامران سپهري در مراسم امضاي قرارداد و تفاهم نامه ده جانبه بين المللي براي طراحي و توليد پلتفرم محصولات ايران خودرو افزود: طراحي و داشتن پلتفرم كه سهمي بيش از 60 درصد از يك خودرو را تشكيل مي دهد، به توسعه و تنوع محصولات كمك شاياني مي كند.

وي گفت: ويژگي مهم پلتفرم استفاده به صورت مشترك براي چند محصول است كه اين امكان را ايجاد مي كند تا محصول به صورت اقتصادي و در تيراژ بالا توليد شود.

سپهري برند ايميج را از ديگر عوامل راهبردي براي تشكيل كنسرسيوم برشمرد و گفت: استايل هايي كه بر روي پلتفرم ها توليد خواهد شد هويت ملي خواهد داشت.

وي صادرات 30 درصدي توليدات را مطابق افق 1404 را از ديگر موارد استراتژيك اين قرارداد دانست و گفت: ارتقاي سازندگان داخلي و كسب دانش و تكنولوژي روز توليد خودرو نيز از ديگر اهداف راهبردي پيش بيني شده در اين كنسرسيوم است.

معاون مركز طراحي و توسعه محصولات جديد، درباره ويژگي هاي فني اين كنسرسيوم اظهار كرد: محصولات توليدي طبق پلتفرم هاي جديد طبق استانداردهاي 81 گانه داخلي و اروپايي خواهد بود كه با توجه به پيش بيني حضور در بازار اروپا استاندارد محصولات مطابق با اين بازار نيز خواهد بود.

وي ارايه سبد محصولات در پلتفرم هاي جديد را يادآور شد و گفت:‌ توليد خودروهاي برقي و هيبريدي با پلفترم هاي جديد امكانپذير خواهد بود. سپهري با بيان اين كه با اين روش با سرعت بالا و هزينه كم محصولات متنوعي را عرضه خواهيم كرد اظهار كرد: پلتفرم ماژولار طيف وسيعي از خودروها در كلاس ها و ابعاد مختلف را پوشش مي دهد. وي تصريح كرد: با ارايه دو پلتفرم 23 محصول را عرضه خو.اهيم كرد.

سپهري موتور را از اجزاي مهم پلتفرم خواند وگفت: ‌طراحي و توسعه يك خانواده موتور پيشرفته را آغاز كرده ايم كه از نظر قدرت و مصرف سوخت بهترين شرايط را خواهد داشت.

وي با اشاره به راهبرد مولتي برند ايران خودرو اظهار كرد:‌ بخشي از محصولات در شركت هاي جوينت ونچر و بخشي ديگر نيز به عنوان برند خودمان توليد و عرضه خواهد شد.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لزوم طراحي و توسعه پلتفرم برای توليد محصولات متنوع

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است