Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در کمتر از ۶ ساعت؛

دناپلاس را روی دست بردند!

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۰۷:۱۰ | کد خبر: CP- ۲۸۳۷ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو استقبال مشتريان از پيش فروش محصول دناپلاس را كم نظير توصيف كرد و گفت: پس از افتتاح خط تولید دناپلاس توسط ریاست محترم جمهوري، در روز دوازدهم اردیبهشت و با اعلام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ثبت نام این خودرو از روز چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مصطفي خان كرمي افزود: ثبت نام براي خريد خودروي دناپلاس طبق برنامه ريزي و اعلام قبلي راس ساعت 11 صبح روز سيزدهم ارديبهشت ماه آغاز و در كمتر از 6ساعت ظرفيت در نظر گرفته شده براي اين مرحله از عرضه محصول، تكميل شد.

 خان كرمي ضمن تشکر از نمایندگی های مجاز سراسر کشور كه در اجراي اين طرح، گروه صنعتي ايران خودرو را ياري رساندند، اظهار كرد: استقبال مشتریان در این طرح کم نظیر بود و ساعت آغاز ثبت نام یعنی 11 صبح روز و اتمام ظرفیت در ساعت 16:30 همان روز، نشان دهنده رکوردی مطلوب در عرضه يك محصول به حساب می آید.

وی افزود: اعتماد مشتریان به ایران خودرو و محصولات آن، مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین كرده است به نحوی که این شرکت خود را مکلف می داند که عرضه خودروهای خود را با بالاترین کیفیت انجام دهد.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو اضافه کرد: با توجه به تقاضای دریافت شده از سوي مشتریان و نمایندگی ها، موضوع افزایش ظرفیت تامین و تولید این محصول در دستور کار قرار گرفته و در صورت امکان افزایش تولید، احتمال انجام مجدد ثبت نام این محصول وجود خواهد داشت.

گفتني است دنا پلاس، محصولي است كه با همت و بهره گیری از دانش فنی متخصصان ایرانی و تکنولوژی روز دنیا در گره صنعتي ايران خودرو توليد شده است. این محصول مطابق با فناوری های نوین خودروسازي به روز رسانی شده است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دناپلاس را روی دست بردند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است