Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یکه‌زارع روز كارگر را تبریک گفت؛

با تکیه بر توان و اندیشه کارگران، کشور را می سازیم

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۱۸:۰۴ | کد خبر: CP- ۲۷۸۲ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مهندس هاشم یکه‌زارع مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو طی پیامی ضمن پاسداشت روز کارگر این روز را به همه کارگران بویژه همکاران خود در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، در پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت 11 اردیبهشت آمده است: روزکارگر، این روز ارزشمند را به همه همکاران خود که مومنانه در سنگر تولید ملی مجاهدت می‌کنند، تبریک می‌گویم. حضور در این عرصه خدمت و تلاشگری مایه مباهات همگی ماست چرا که به عنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کشور متمدن عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می‌کنیم.


متن کامل پیام مهندس یکه‌زارع به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

11 اردیبهشت، روز کارگر فرصت مغتنم یادآوری نام بلند همتانی است که چشمه‌سار زندگی را با کار و تلاش زلالی بخشیده‌اند. آنان که با اتکای به کوشش پیگیرشان، تمدن را ساخته‌اند و بزرگان دین و آیین، آنان را شریف‌ترین آحاد جامعه نامیدند. رادمردانی که دستاورد چرخش داستانشان، بالندگی و شکوفایی جامعه است و گام‌های راسخ‌شان مایه حیات را در شریان زندگی جاری می‌سازد. 11 اردیبهشت، روز کارگر را بر این اساس گرامی‌ داشته و این روز باشکوه را به همه کارگران بویژه آنانکه اهتمامشان در پهندشت ایران اسلامی، اعتلای نام مقدس کشور عزیزمان است، تبریک می‌گوییم.

بی‌شک بوسه بر دستان این اسوه‌های استقامت که آبادانی و استقلال کشورمان مرهون بازوان توانا و قدرتمند آنان است، کم‌ترین نشانه قدردانی است. دستانی که رسول گرامی اسلام، محمد مصطفی(ص) آن را شایسته تکریم دانسته و بر آن بوسه زده است. بر ما درس‌آموزان مکتب علوی فرض است که ضمن تکریم ولی‌نعمتان جامعه، یعنی مردانی که سرفرازی میهن سبزمان ثمره مجاهدت و همت والای آنان است و چرخ‌های توسعه و سازندگی این آب و خاک به قوت اندیشه و بازوان ایشان می‌چرخد، بر اندیشه توانا و دستان قدرتمندشان بوسه مهر تقدیم کنیم.

با اغتنام فرصت، مراتب خرسندی‌ خود را از اینکه در شمار خانواده بزرگ کارگران ایران خودرو هستم، اعلام می‌دارم و فروتنانه این روز ارزشمند را به همه همکاران عزیز خود، که مومنانه در سنگر تولید ملی مجاهدت می‌کنند، تبریک می‌گویم.

روز کارگر در سال 96 معنا و مفهوم دیگری دارد. در این سال که به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مزین شده تمامی نگاه ها به همت و تلاش جهادگران عرصه تولید معطوف شده است.

حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه مباهات همگی ماست چرا که به عنوان عضوی از خانواده صنعت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در کشور متمدن عزیزمان ایران، در سایه سار خیمه تولید که مایه عزت و سربلندی است، خدمت می‌کنیم. امید آنکه همگی ما پاسداران واقعی آموزه‌های دینی باشیم که ما را بر تکریم مقام کارگر و اهتمام به پاسداشت همت بلندش رهنمون است.




با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

با تکیه بر توان و اندیشه کارگران، کشور را می سازیم

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است