Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در نمايشگاه بين المللي قطعات تهران؛

نمايش دستاوردهای زنجيره تامين ايران خودرو آغاز شد

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۲۶ - ۰۳:۳۵ | کد خبر: CP- ۱۵۴۸ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
همزمان با گشایش نمايشگاه بين المللي قطعات و مجموعه هاي تهران شرکت های عضو زنجیره ی تامین گروه صنعتی ایران خودرو نیز با حضور در این رویداد دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس ؛ در نمايشگاه امسال، شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو(ساپكو) با 130 سازنده زنجيره تامين خود در سالن هاي 40 و 44 حضور يافته است.حسين نجاري مدير عامل شركت همراه با معاونان و مديران در آغازين ساعات گشايش نمايشگاه از غرفه هاي سازندگان بازديد كردند.

ساپكو در نمايشگاه يازدهم در حوزه‏هاي فني مهندسي، كيفيت، ساخت و خودكفايي، برنامه ریزی، خرید، اقتصادي و انتشارات، گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهد داد. برگزاری دوره‏های آموزشی ارزیابی توان کیفی سازندگان، روندهاي صنعت قطعه‏سازي جهان و راهبردهاي قطعه سازي ایران، آشنایی با سیستمهاي انبار مکانیزه، راهکارهاي کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا در موتورهاي احتراق داخلی و آشنایی با فرایند مدیریت تکنولوژي در زنجیره تامین قطعات خودرو از جمله برنامه هاي ساپكو براي نمايشگاه امسال است.

افزون بر این، ساپکو با همکاری معاونت فناوري ریاست جمهوري و معاونت پارك علم و فناوري پردیس دو کارگاه آموزشی ارتقا ظرفیت نوآوري و الزام ورود به زنجیره رقابت پذیري بین الملل در زنجیره تامین قطعات خودرو و نقش پارك هاي علم و فناوري در نوآوري تکنولوژي در زنجیره تامین قطعات خودرو (ایده تا بازار) را در دو روز پایانی نمایشگاه برگزار خواهد کرد.

یازدهمین نمایشگاه بین‏المللی قطعات، لوازم و مجموعه‏های خودرو تهران 25 تا 28 آبان ماه از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه‏مندان به این صنعت خواهد بود.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نمايش دستاوردهای زنجيره تامين ايران خودرو آغاز شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است