Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با کسب مقام نخست؛

پرشیا شاخص رضایت مشتری را ربود

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۶:۲۹ | کد خبر: CP- ۱۳۴۳ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
رتبه نخست در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خودرو به پرشیا خودرو رسید.
به گزارش کار پرس،  پس از کسب رتبه بهترین شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در سال گذشته، اکنون پرشیاخودرو موفق به دریافت رتبـه نخسـت در شاخص رضایت مشتریان از فرآیند فروش خـودرو، در سـه ماه اول سال 95، توسـط شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران ISQI شده است.
 
ارزیابی انجام شده از سوی شرکت بازرسـی کیفیت و استاندارد ایـران در 5 شاخص تحویل خودرو، هزینه و زمان مصرف شده، توجه به خواسته مشتریان، اطلاع‌رسانی و پاسخگویی و رضایتمندی کلی بود که شرکت پرشیاخودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش بی‌ام‌و در ایران، امتیاز مناسب را در هر شاخص کسب کرد.


منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پرشیا شاخص رضایت مشتری را ربود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است