Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به میزبانی ايران خودرو؛

عزاداری حسینی به وسعت دنیای کارگران

دوشنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۳ | کد خبر: CP- ۱۳۰۵ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مديران، پرسنل و كارگران گروه صنعتي ايران خودروصبح هشتمين روز از ماه محرم، با گردهمائي ده هزار نفري، در سوگ سيد و سالار شهيدان، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و ياران باوفايش به عزاداري پرداخته و بزرگترين عزاداري جامعه كارگري كشور را رقم زدند.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، مديران، پرسنل و كارگران گروه صنعتي ايران خودرو، در آستانه تاسوعا و عاشوراي حسيني با راه اندازي هيات ها و دسته جات سينه زني و عزاداري در سالن ها، خطوط توليد و خيابان هاي سايت مركزي اين خودروسازي به عزاداري پرداختند.

براساس اين گزارش، دسته جات و هيات هاي كارگري از قسمت هاي مختلف كارخانه به سوي سالن بزرگ كارگر حركت كرده و در اين سالن در صفوفي به هم پيوسته، جلوه باشكوهي از ارادت و دلبستگي خويش به امام حسين (ع) و يارانش را به نمايش گذاشتند.

در اين گردهمائي بزرگ، علاوه بر عزاداري و سينه زني با حضور مداحان كشور و سخنراني در مدح بزرگي و جاودانگي قيام بزرگ امام حسين (ع)، نماز ظهر نيز باشكوهي مثال زدني به صورت جماعت اقامه شد.

گفتني است، مشابه اين مراسم و عزاداري در شركت هاي زيرمجموعه گروه صنعتي ايران خودرو نيز برگزار شد تا جهادگران سنگر توليد نيز همراه با ساير اقشار مردم بر ادامه خط سرخ شهادت و آزادگي تاكيد كنند. 


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

عزاداری حسینی به وسعت دنیای کارگران

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است