Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
مديرعامل پژو سيتروئن:

اولویت پژو در ایران كيفيت، ايمني و مسايل زيست محيطی است

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۰۶:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۲۸۳ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
مديرعامل پژوسيتروئن فرانسه با بيان اين كه همگرايي كامل و بستر محكمي در همكاري با ايران در زمينه همكاري هاي مشترك ايجاد شده است، ايران را مهم ترين نهاد توليدي پژو در آسيا و خاورميانه دانست.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، در نشست مشترك مديران ارشد ايران خودرو و پژوسيتروئن، كارلوس تاوارس از توليد يك ميليون دستگاه خودرو تا سال 2025 در ايران خبر داد و افزود: ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه 75درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.

وي ارتباطات تاريخي با ايران خودرو را زمينه ساز و رقم زننده آينده خودروسازي ايران دانست و چشم انداز مشترك با دولت ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را براي توليد محصولاتي با كيفيت، هزينه مناسب، دوستدار محيط زيست جهت تامين رفاه و ايمني مصرف كنندگان در پيشبرد اين همكاري ها اثربخش دانست.

تاوارس در ادامه با تاكيد بر اين كه پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان كرد: مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.

وي گام اول همكاري هاي جديد را توليد خودروهاي 208، 2008 و 301 عنوان كرد و آن را زمينه‏ ساز گام‏هاي بعدي و آينده درخشان دور جديد همكاري‏ها ذكر كرد.

وي تامين‏ كنندگان ايراني را بخشي از زنجيره موفقيت پژو دانست و افزود: شركت ايكاپ با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.

مديرعامل پژوسيتروئن حاكم بودن سطح آموزش متعالي در ايران را فرصتي مناسب براي همكاري هاي مشترك و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ايراني براي همكاري با شركت ايكاپ دعوت كرد.

وي اين تبادل نيروي انساني را عاملي محرك و موثر براي غلبه بر چالش‏هاي جديد عنوان كرد و افزود: من اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

اولویت پژو در ایران كيفيت، ايمني و مسايل زيست محيطی است

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است