مقیمی تاکید کرد:

تقویت امید در جامعه با بکارگیری ظرفیت‌های بومی

شنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۳ | کد خبر: CP- ۱۲۷۳۱ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو در بازدید از سه شرکت قطعه‌سازی در گلپایگان با اشاره به ضرروت استفاده از ظرفیت‌های بومی برای تقویت امید وخودباوری در جامعه گفت: علم و تکنولوژی مرز نمی‌شناسدو مجموعه‌ای که دانش فنی آن بومی باشد، امید و خودباوری را در کشور ایجاد خواهد کرد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، مدیر عامل ایران خودرو اظهار کرد: همه قطعه‌سازانی که با تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را فراهم می‌کنند، شرکای تجاری و استراتژیک ما محسوب می‌شوند.
 
مقیمی افزود: شرکت‌های قطعه‌ساز با برنامه‌ریزی اصولی محصولات خود را به‌موقع و مستمر به خطوط تولید برسانند تا تولید دچار مشکل نشود.
 
مدیرعامل ایران‌خودرو خاطرنشان کرد: علم، دانش، ساختار و سازمان‌دهی جدید چاشنی کار تولید در صنعت قطعه‌سازی است که با دست‌یابی به آنها راه ورود به بازارهای منطقه‌ای و صادرات محصول هموار می‌شود.
 
گفتنی است مدیرعامل ایران‌خودرو به همراه مدیرعامل ساپکو از سه واحد قطعه‌سازی خودرو در گلپایگان از جمله شرکت‌های تلاش‌گران، رول محور سامان، صنعت پژوهان کیا و همچنین از نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هم بازدید کرد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تقویت امید در جامعه با بکارگیری ظرفیت‌های بومی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است