Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

ارتقاء درجه برای دو محصول از گروه ایران خودرو

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۲ | کد خبر: CP- ۱۱۲۸۰ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
بنابر نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران منتهي به خردادماه 98، ستاره هاي كيفي محصولات پژو پارس كرمانشاه از دو به سه ستاره افزايش يافته و محصول207 صندوقدار در نخستين ارزيابي، واجد دريافت چهار ستاره كيفيت شده است.
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، هدف گذاري و نظارت مستمر كيفي در زنجيره تامين و توليد گروه صنعتي ايران خودرو،‌ شناسايي نقاط بهبود و تعريف برنامه بهبود،‌ منجربه افزايش ستاره هاي كيفيت محصولات ايران خودرو به ويژه در ماه هاي اخير شده است.

برمبناي اين گزارش، علاوه بر كنترل كيفيت روزانه محصولات توليدي، شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به عنوان سازمان نظارتي، در بازه زماني يك ماهه، كيفيت خودروها را ارزيابي مي كند كه نتايج آن نزديك و منطبق بر نتايج ارزيابي هاي داخلي در ايران خودرو است.

نتايج ارزيابي هاي داخلي در مسير بهبود كيفيت محصولات و تعريف برنامه بهبود راهگشا بوده و دستيابي به اهداف كيفي را تسهيل مي كند. ستاد عالي كيفيت محصولات ايران خودرو با حضور مديران ارشد كيفيت در حوزه هاي مختلف تامين، ‌توليد و خدمات پس از فروش به صورت هفتگي ميزان پيشرفت و اجراي پروژه‌هاي بهبود را رصد مي كند. نظارت بر كيفيت قطعات و محصولات در شرايط خاص تحريم با حساسيت بالاتريانجام مي شود تا علاوه بر حفظ كيفيت،‌ اهداف ارتقاي كيفيت نيز محقق شود.

برهمين اساس،‌ در نتايج ارزيابي منتهي به خردادماه شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، محصول پارس توليدي سايت كرمانشاه از دو ستاره به جمع سه ستاره ها پيوست و همچنين 207 صندوقدار در نخستين ارزيابي در گروه چهار ستاره ها قرار گرفت. اين دستاوردها حاصل توجه و حمايت هاي مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و تلاش جمعي مديران و كاركنان خانواده بزرگ اين گروه صنعتي است.

درحال حاضر نخستين محصول دارنده 5 ستاره كيفيت پژو 2008 ايران خودرو بوده و بيش از 60 درصد از محصولات اين خودروساز در گروه كيفيت سه ستاره و بالاتر هستند.

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ارتقاء درجه برای دو محصول از گروه ایران خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است