Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
نادرقاضي پور مطرح کرد:

تولید ۳۰۱ مفهوم خودباوري در صنعت خودروسازي

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۶:۴۶ | کد خبر: CP- ۱۱۲۱۶ | سرویس: ایران خودرو
کارپرس:
تلاش ايران خودرو و سازندگان داخلي در طراحي وتوليد محصول 301 را نمونه اي از توانايي و خودباوري صنعت خودروسازي ايران ارزيابي كرد و گفت اين تلاش پيام روشني دارد كه ما قادريم بدون نياز به خودروسازان خارجي خودروهاي جديد را طراحي و وارد بازارهاي داحلي و خارجي كنيم .
به گزارش سرویس دریافت خبر کارپرس، نادر قاضي پور عضوكميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بيان اين مطلب افزود: شركت‌هاي مهم خودروسازي كشورمان به رغم تحريم‌هاي آمريكا با تلاش مضاعف در طرح جهاد خودكفايي براي توليد قطعات پيشرفته خودرو مشاركت كنند و درحال پشت سر گذاشتن اين دوران با موفقيت هستند.
 
وي اظهارداشت: ايران خودرو توانست در شرايط سخت كسب و كار صنعتي، چرخ توليدرا به همت كارگران خدومش هروز بهتر از روزگذشته به گردش درآورد.
 
نماينده مردم اروميه تصريح كرد: مجلس شوراي اسلامي همواره تلاش كرده است تا بتواند زمينه هاي رشد و توسعه اين صنعت مهم و راهبردي را فراهم كند و در شرايط دشوار مانند تحريم ها همواره كوشيده است تا روند فعاليت در صنعت خودرو سازي همچنان ادامه يابد.
 
وي كمك چهار هزار ميليارد توماني به قطعه سازان در ماه هاي پاياني سال گذشته را يكي از نمونه هاي روشن حمايت كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي از صنعت خودرو و قطعه سازي در شرايط تحريم هاي بين المللي ذكر كرد و افزود: اين حمايت به معناي نگاه راهبردي مجلس به اين صنعت است كه به خصوص در زمينه خودكفايي و اشتغال زايي نقش مهمي در توسعه اقتصادي و صنعتي كشور دارد.
 
قاضي پور تاكيدكرد: با توجه به توانايي هاي مطلوب در صنعت خودروسازي كشورمان، دولت و تمام دستگاه هاي مسوول با حمايت‌هاي اصولي از اين صنعت زمينه‌هاي توسعه و پيشرفت آن را فراهم كنند تا ما هم در زمينه صادرات محصول و قطعه گام‌هاي موثري برداريم.
 
اين عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي در عين حال به اين موضوع اشاره كرد كه مجلس اعتقاد دارد كه شركت هاي خودروسازي بايد شركت هاي زيانده خودرا واگذار كنند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تولید ۳۰۱ مفهوم خودباوري در صنعت خودروسازي

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است