Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

۹۷ درصد رضایتمندی از طرح اربعین سایپا

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۴:۱۶ | کد خبر: CP- ۱۶۰۴ | سرویس: امداد خودرو سایپا
کارپرس:
اجرای طرح خدمات ویژه گروه سایپا به مناسبت اربعین حسینی در نمایندگی‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان با رضایت 97 درصدی مشتریان روبرو شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، این طرح که از 24 آبان تا 3 آذر در سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان اجرا شد، رضایت بالای مشتریان گروه سایپا را در پی داشت به طوری که 97 درصد از مراجعه کنندگان به شبکه نمایندگی‌ها و پایگاه های امدادی از این طرح ابراز رضایت کرده اند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، 87 درصد از پاسخگویان، سطح دسترسی به خدمات را در سطح خوب و خیلی خوب ارزیابی کرده‌اند و 86 درصد نیز از کیفیت خدمات دریافتی رضایت کامل داشته‌اند.

همچنین رایگان بودن اجرت تعمیرات و خدمات ارائه شده از مواردی بوده که استقبال مشتریان را در پی داشته است به طوری که 100 درصد زائران و مشتریان در حد زیاد و خیلی زیاد از این موضوع ابراز رضایت کرده‌اند.

از سوی دیگر 100 درصد مشتریان مشمول این طرح، از نحوه برخورد امدادگران و کارکنان نمایندگی‌ها ابراز رضایت نموده‌اند.

لازم به ذکر است با توجه به حضور میلیونی هموطنان در مراسم اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران در جاده‌ها و مسیرهای منتهی به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه، تمامی 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استان های کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت‌رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا شدند. همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات با اجرت رایگان به زائران محترم پرداختند. همچنین  14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی به زائران محترم پرداختند.


با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

۹۷ درصد رضایتمندی از طرح اربعین سایپا

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است