Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بهتر است بدانیم!

نگاهی به ویژگی امدادی برنامه موبایلی ایساکو

شنبه | ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۰۷:۵۹ | کد خبر: CP- ۹۶۳۵ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
مهمترین شاخصه نرم افزار خدمات پس از فروش ایران خودرو موقعیت یابی مشترک است و با این امکان تنها با چند بار لمس صفحه می توانید امدادگر را به محل دقیق خود فرا بخوانید!
به گزارش کارپرس، شما با نصب این برنامه از طريق سيب اپ براي گوشي هاي iOS ، مايكت و يا كافه بازار براي گوشي هاي اندرويد قدم اول را برای سلامت خودروی خود بر می دارید. کافیست سری به صفحه فرود برنامه موبایلی ایساکو بزنید!

پس از نصب برنامه روی تلفن هوشمند خود می بایست اطلاعات فردی و مشخصات خودروی خود را وارد کنید و بعد از آن با اطمینان خاطر به سفر های درون شهری و برون شهری بپردازید چرا که پس از نصب برنامه موبایلی شرکت ایساکو شما در مواقع لزوم برای اخذ خدمات پس از فروش ایران خودرو به قدم جلوتر خواهید بود!

با توجه به پوشش سراسری این اپلیکیشن شما می توانید در دورترین نقاط ایران نیز در کمتر از 15 ثانیه موقعیت مکانی خود را از طریق این نرم افزار به مرکز عملیات امدادخودروی ایران گزارش دهید، پس از ثبت درخواست نزدیکترین امدادگر مامور به ارائه خدمات شده و به سمت موقعیت مکانی شما اعزام می‌شود.

 isaco app 02

تمام این فرآیند را از زمان درخواست تا اعزام امدادگر می توانید از طریق اپلیکیشن لحظه به لحظه مشاهده نمایید، از طرفی پس از ثبت درخواست اپراتورهای مستقر در ساختمان عملیات امدادخودرو با شما تماس گرفته و ضمن تائید صحت درخواست، شما را در روند چگونگی اعزام امدادگر قرار می دهند.

فقط به چند بار لمس صفحه تلفن نیاز دارید!

پس از ثبت درخواست مركز پاسخگويي امداد خودروی ایران، يك امدادگر به درخواست امداد خواه تخصيص و وی مي تواند مشخصات امدادگر شامل نوع خودرو، پلاك خودرو ، نام و شماره موبايل امدادگر را مشاهده نمايد. همچنين امداد خواه مي تواند روي نقشه محل فعلي و مسير حركت امدادگر به سمت خود را مشاهده نمايد. بر اساس آخرین اعلام امداد خودروی ایران میانگین زمان انتظار امداد خواه برای دریافت خدمات امدادی چیزی کمتر از 25 دقیقه خواهد بود! توصیه می کنیم در این 25 دقیقه تماسی با دوستان یا عزیزانتان بگیرید و گپی بزنید! خب این زمان انتظار می تواند یک فرصت برای شنیدن صدای عزیزانتان باشد!

isaco app 03

پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی فرآیند امداد در اپلیکیشن توسط امدادگر ثبت می شود و شما در صورت رضایت خدمت دریافتی را تائید می کنید و یا در بخش ثبت تخلفات، شکایات خود را درج نمایید، و با این روش در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از طریق پشتیبانی مرکز تماس ایران خودرو مشکل را مطرح یا پیگری و مرتفع کنید.

احتیاط کنید!

به این نکته توجه کنید که تعداد محصولات تولیدی ایران خودرو رو به افزایش است و اکثر این خودرو ها برای رفع ایراد نیاز به متخصص دارد، اعتماد به امداد خودرو های متفرقه می تواند هزینه های جبران ناپذیری را در بر داشته باشد، چرا که امدادخودرو ایران ضمن انجام تعمیر خودرو، قطعات تعویض شده توسط امدادگر را گارانتی کرده و صحت قطعات را نیز تائید می کند و این در حالی است که شما با مراجعه به امدادگران متفرقه پس از انجام پروسه تعمیرات بدلیل عدم ثبت رسمی عملیات امدادرسانی امکان پیگیری مجدد و یا ثبت شکایت در خصوص کیفیت قطعه ویا هزینه های ناشی از تعویض قطعات را نخواهید داشت.

isaco app 01

برخی از دیگر امکانات اپلیکیشن:

- نوبت دهی

- امداد فوری

- نمایندگی ها

- اتوکلیک

- تماس با مرکز

- اصالت قطعات

- پیگیری و مشاهده سوابق امداد و صورت حساب ها

- زمانبندی دقیق سرویس های دوره ای

- ثبت خودرو به تعداد نامحدود

- راهنمای نزدیکترین نمایندگی مجاز

- آشنایی با علائم هشدار دهنده خودرو

- اطلاعات و مشخصات فنی خودرو ها

- انتشار اخبار و اطلاعیه های گروه صنعتی ایران خودرو

- ارتباط مستقیم با مدیران

- و...

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

نگاهی به ویژگی امدادی برنامه موبایلی ایساکو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است