Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
به منظور امداد رسانی صورت گرفت:

حضور ویژه امدادخودرو ایران در مناطق زلزله زده

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۳ | کد خبر: CP- ۴۴۰۶ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
این بار زخم، عمیق است و کاری؛ بخش هایی از غرب کشورمان به ویژه شهرهای سرپل ذهاب و کرمانشاه بارها به لزره درآمد و خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به بار آورد و ایرانمان را سیاه پوش کرد.

ساعت ۲۱:۴۸ ...
مکان :‌ سر پل ذهاب
ثانیه هایی که ...

ثانیه هایی کوتاه که جان و دلمان را مالا مال از اندوه کرد و روحمان را لرزاند. آشوبی که هموطنانمان با آن غریبه نبوده و در بم، ورزقان و زرند و ...  با آن سخت و نفس گیر دست و پنجه نرم کرده اند. زلزله هایی مهیب و پر تلفاتی که «دل » را توان مقابله نیست و « مرد» را یارای کمر راست کردن . «هم دلی» می خواهد و «مردانی»  که آجر و خشت از روی هم برداشته و بار غم را کمتر کنند.

به گزارش کارپرس، این بار زخم، عمیق است و کاری؛ بخش هایی از غرب کشورمان به ویژه شهرهای سرپل ذهاب و کرمانشاه بارها به لزره درآمد و خسارت های جانی و مالی جبران ناپذیری به بار آورد و ایرانمان را سیاه پوش کرد.

پایان زلزله ای که آغاز سیل محبت مثال زدنی تک تک ما ایرانیان بود که هر یک در حد توان خود به کمک آسیب دیدگان شتافتیم . برخی همدردی کردند و برخی خون اهدا کردند، پتو و مواد خوراکی ارسال کردیم و برای کمک به شهرهای حادثه دیده شتافتیم.

در این میان شرکت های امدادی  نیز هر یک به نوبه خود،  در سریع ترین زمان و حداکثر تجهیزات به شهرهای زلزله زده اعزام شده و دست در دست یکدیگر و فارغ از هرگونه ماموریت و وظیفه از پیش تعریف شده، به کمک رسانی مشغول شدند.

امداد خودرو ایران نیز به عنوان بزرگترین شرکت امدادی خودرو در کشور، بخش کوچکی از این حرکت مثال زدنی و همدلی ملی را به اجرا گذاشته و با حداکثر توان نیروها و امکانات خود را  به سوی شهرهای آسیب دیده گسیل داشته تا باری از دوش مردم و مسوولان بکاهد.  

امدادگران زحمتکش این شرکت پا در رکاب و دست در دست سایر نهادها و ارگان های امداد رسان از جمله هلال احمر، آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران و نیروهای مسلح و ... در حال حاضر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

بنا به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، ۱۲ اکیپ و ۲ کانکس امدادی  ساعاتی پس از این حادثه تلخ به محل اعزام شده و پس از استقرار، بدون وقفه در حال خروج خودرو ها از زیر آوار و انتقال آنها به نمایندگی و محل های مناسب بوده اند.

گفتنی است شرکت امدادخودروایران به آگاهی هموطنان عزیز در سراسر ایران به ویژه مناطق آسیب دیده می رساند که  جهت بهره مندی از خدمات امدادی این شرکت، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز، با شماره سراسری "۰۹۶۴۴۰" تماس گرفته و منتظر امدادگران ما باشند.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حضور ویژه امدادخودرو ایران در مناطق زلزله زده

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است