Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
باز نشر / بازگشت آل کاپون ها؛

وقتی کار امدادخودروهای غیرمجاز به چاقو کشی می رسد!

سه شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۳ | کد خبر: CP- ۲۲۰۵ | سرویس: امداد خودرو ایران
کارپرس:
فعالیت امداد خودروهای غیرمجاز در کشور رو به افزایش است و این موضوع به گونه‌ای است که به باور بسیاری، هیچ رویه واحدی برای شناسایی و برخورد با آنها وجود ندارد و این گروه با خیالی راحت، به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

به گزارش کارپرس، این مجموعه‌های غیرمجاز، همچنان مشتریان را در دام سودجویی و اخذ مبالغی غیرمتعارف می‌اندازند؛ حتی گزارش‌ها حاکی از آن است که در یک مورد، حضور امداد خودروهای غیرمتفرقه، منجر به ضرب و شتم هم شده است.

یکی از اتفاقات، همین چند روز پیش رخ داد. ۱۱ بهمن، روبری حرم مطهر امام‌خمینی(ره)، ساعت 15:00 خودرو 206 جوش آورده و راننده خانم با مرکز تماس امدادخودرو ایران با شماره 096440 تماس گرفته و منتظر امدادگر می‌مانند. اما مزاحمت امداد‌های متفرقه ماجرای خونینی را رقم می‌زند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که یازدهم بهمن ماه 95 بعد تماس یک راننده پژو ۲۰۶ خانم که روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) خودرویش با نقص فنی مواجه شده بود، امدادگری از نزدیک‌ترین پایگاه امدادی به سوی ایشان به سوی وی اعزام شد.

امدادگر موتورسوار از پس دریافت دستور کار به شماره ۲۱۱۶۷۹۵۲ مربوط به یکی از مشترکین امداد خودرو ایران، طی ۲۰ دقیقه خود را به محل امداد رسانده و نقص فنی را مرتفع می‌سازد.

کیوان دیده‌بان، امدادگر اعزامی امداد خودرو ایران عنوان کرد: پس از تعمیر و رفع نقص فنی شروع به تست خودرو کرده و در همین زمان، یک خودرو نیسان آبی با دور نویسی ناخوانا به سمت راننده آمد و از او سوالاتی در خصوص شرایط گارانتی خودرو پرسید.»

emdad chaghoo

دیده‌بان افزود: پس از مشاهده مزاحمت‌های ایجاد شده به سمت امدادگر متفرقه رفته و سعی در حل و فصل ماجرا با لحنی کاملا دوستانه را داشتم، اما وی با قلدری سعی در ایجاد تشنج و آشوب را داشت. به علت حضور کودکی خردسال در خودرو و مشاهده ترس در چهره او تصمیم بر دور کردن شخص از خودرو را داشتم که او ناگهان با چاقویی به دست چپ من حمله ور شد.

با توجه به گفته‌های امداد خواه در محل، این کشمکش‌ها با حضور یکی از کارکنان بهشت‌زهرا و متواری شدن ضارب به پایان رسید و امدادگر آسیب دیده فورا به بیمارستان منتقل شد.

طی تماسی که از واحد نظارت امداد خودرو ایران با امدادخواه برقرار شد، وی اعلام کرد: ایشان بارها به امدادگر متفرقه در محل تاکید کرده‌اند که من مشترک امداد خودرو ایران هستم و فقط از خدمات آنها استفاده می‌کنم. اما امدادگر متفرقه با اصرار فروان سعی در ایجاد اخلال و مزاحمت برای امداد خواه و امدادگر امداد داشت.

بر اساس این گزارش، پیگیری راننده ۲۰۶ برای یادداشت کردن شماره پلاک خودرو ضارب در آن لحظه نتیجه داده و مراتب شکایت امداد خودرو ایران از این فرد در مراکز نیروی انتظامی و قضایی به جریان افتاده است.

گزارش‌ها و اظهارات امدادگران و کارشناسان امداد خودرو ایران حاکی از آن است که این گونه رفتارها در برخی از جاده‌های منتهی به تهران بارها بارها تکرار شده که از جمله آن می‌توان به محورهای تهران-قم محدوده محله حسن آباد، جاده فشم-تهران، شهریار - شهر قدس و دیگر نقاط اشاره کرد.

قطعا اولین و بزرگترین بازنده این گونه قانون شکنی و گردن کشی‌ها، امدادخواهان و در راه ماندگان هستن که طعمه این کلاه برداران و قانون شکنان در جاده‌ها می‌شوند.

متاسفانه فقدان نظارت بر امداد خودروهایی که هیچ سابقه و وابستگی به خودروساز و شرکت‌های معتبر را ندارند، در سطح جاده‌ها و شهر‌ها باعث رخ دادن چنین رویدادهایی می‌شود که آگاهی، هوشیاری و پیگیری مسولین مربوطه را همراه با یک زنگ هشدار و اعلام خطر برای ایشان می‌طلبد.

 

منبع: افکار نیوز

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

وقتی کار امدادخودروهای غیرمجاز به چاقو کشی می رسد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است