Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با ورود فروشگاه‌های زنجیره ای خودرو؛

پیش بسوی حذف فعالیت لیدرهای کاذب بازار خودرو

پنج شنبه | ۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۷:۴۰ | کد خبر: CP- ۸۳۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
یک عضو اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه در فروشگاه زنجیره‌ای خودرو هدف تحویل یک روزه خودرو است تا فروش مدت‌دار لیدرهای کاذب بازار با قیمت‌های غیرواقعی متوقف شود، گفت: امروز خرید خودرو در بازار تنوع ندارد.
به گزارش کار پرس،  سیاوش جعفریان امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه در حال حاضر مردم دسترسی بسیار اندکی به تحویل فوری خودروی خریداری شده دارند، اظهارداشت: فراوانی و تنوع محصول، دسترسی آسان، قانونمند بودن کسب و کار و ساماندهی بازار خودرو نیاز امروز کشور باشد.

وی با گلایه از اینکه لیدرهای کاذب در بازار خودرو باعث شکل‌گیری قیمت‌های غیر واقعی در سطح بازار شده اند، افزود: ایجاد ارتباط منطقی بین شبکه‌ توزیع و تامین نیز از جمله الزمات بازار است چراکه این امر می‌تواند سطح توقع مشتریان را در بازار افزایش دهد.

این عضو اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: هم اکنون خرید خودرو در بازار تنوع ندارد و قابلیت دسترسی فوری مصرف‌کنندگان به بازار وجود ندارد.

جعفریان با بیان اینکه در فروشگاه زنجیره‌ای خودرو هدف تحویل یک روزه خودرو است تا فروش مدت‌دار لیدرهای کاذب بازار با قیمت‌های غیرواقعی متوقف شود، تصریح کرد:در حال حاضر مردم برای خرید خودرو با دو گزینه روبرو هستند، به نحوی که یا باید خودروی خود را دیر تحویل بگیرند یا اصلاً خودروی مورد علاقه و ثبت‌نامی خود را نمی‌توانستند تحویل بگیرند و خودروسازان خودروی دیگری را جایگزین آن می‌کردند.

وی گفت: با راه‌اندازی فروشگاه زنجیره‌ای خودرو، تفاوت در ارایه خدمات پس از فروش، شیوه پاسخگویی و تفاوت در زمان تحویل خودرو شرایط نسبت به وضعیت فعلی بهتر خواهد شد.

این عضو اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه امروز خرید و فروش خودرو در بازار سنتی بر اساس عرضه انجام می شود، افزود: در فروشگاه های زنجیره ای امکان عرضه اقساطی خودرو و حتی معاوضه خودروهای دست دوم با خودرو نو وجود دارد و در عرضه اقساطی، تسهیلات خرید خودرو در یک روز برای مشتری تامین می شود. نرخ سود 21 درصد است و سند خودرو در رهن موسسه مالی لیزینگ باقی می ماند.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های زنجیره ای خودروهای خود را  از سه محل تأمین می‌کنند نخست  تعامل با خودروسازان و تولیدکنندگان البته مشروط به اینکه شبکه توزیع حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد، دوم خودروهایی است که تقاضای بیشتری دارند و روش سوم عرضه بیش از تقاضا را برای حمایت از مصرف‌کنندگان و ایجاد رقابت در سطح بازار است.
 
 
منبع :تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پیش بسوی حذف فعالیت لیدرهای کاذب بازار خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است