Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

استقبال خودروسازان از نمایشگاه خودروی مشهد

شنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۸:۰۲ | کد خبر: CP- ۶۴۵۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد، در حالی قرار است ۸ مردادماه برگزار شود که اخبار حاکی از تکمیل ظرفیت این نمایشگاه است.
به گزارش کارپرس، نمایشگاه خودروی مشهد را می‌توان مهم‌ترین گردهمایی خودرویی در ایران نامید. نکته قابل توجه در مورد این نمایشگاه این است که شرکت‌های خودرویی بدون توجه به تحریم‌های ترامپ علیه ایران و خروج آمریکا از برجام، در این نمایشگاه حضور دارند و از طرف تیم برگزار کننده این نمایشگاه خبر می‌رسد که ظرفیت نمایشگاه پر شده است.
 
از این رو این طور می‌توان نتیجه گرفت که شرکت‌های خودرویی اروپایی، کره‌ای، ‌ژاپنی و چینی (یا حداقل بیشتر آنها) همچنان در بازار ایران خواهند ماند و به سرمایه‌گذاری ادامه می‌دهند. براساس این گزارش، در چند سال اخیر و بعد از برجام شاهد حضور بسیاری از شرکت‌های مطرح خودرویی در ایران بودیم. حضور شرکت فولکس واگن یکی از مهم‌ترین اتفاقات پسابرجامی بود.
 
این شرکت با نماینده خود در نمایشگاه اتوشوی تهران حاضر بود و به احتمال فراوان، در نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز حضور خواهد داشت. به اعتقاد کارشناسان، این موضوع بیان کننده این است که آلمان‌ها تلاش می‌کنند بعد از خروج آمریکا از برجام، به سرمایه‌گذاری‌های خود در ایران، حداقل در بخش خودرو ادامه دهند.
 
بنابر این گزارش، رنو، سیتروئن و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی کشور چین، از دیگر شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ۴ روزه هستند. چین توانسته با ارائه مولتی‌‌برندهای خودرویی در بازارهای جهانی و ایجاد رقابت کیفی بین آنها، سهم بزرگی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهد.


 منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استقبال خودروسازان از نمایشگاه خودروی مشهد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است