Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
معاون عمرانی استانداری کرمان؛

دوربین های کنترل سرعت معجزه نخواهند کرد!

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۷:۰۲ | کد خبر: CP- ۶۳۷۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
معاون عمرانی و فنی استانداری کرمان گفت: امروز شاهد هستیم که تمامی محورهای مواصلاتی استان‌های مجاور تحت کنترل دوربین های کنترل سرعت است و استان کرمان حیات خلوت رانندگان در سرعت شده است.
به گزارش کارپرس، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی در کمیسیون ایمنی راه‌های استان کرمان با تاکید بر اینکه دوربین‌های کنترل سرعت معجزه نخواهد کرد، گفت: امروز شاهد هستیم که تمامی محورهای مواصلاتی استان های مجاور تحت کنترل دوربین‌های کنترل سرعت است و استان کرمان حیات خلوت رانندگان در سرعت شده است.

 وی با اشاره به رتبه سی‌ام استان کرمان در تعداد پاسگاه‌های جاده‌ای و اسف‌بار بودن این وضعیت با توجه به پهنای استان کرمان اظهار کرد: 70 نفر سال 96 به تعداد کشته‌شدگان افغانی‌کش‌های استان کرمان اضافه شد که خود نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.
 
موسوی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سال گذشته در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و موفقیت آمیز بودن این جلسات در کنترل تلفات نسبت به وضعیت کشوری اظهار کرد: استان کرمان 10 میلیون تردد را سالانه در محورهای مواصلاتی خود ثبت می‌کند که بیشترین تلفات مربوط به خودروهای پژو و پراید بوده که خود نشان می‌دهد وضعیت خودروهای کشور استاندارد نیست و نباید یک طرفه به قضاوت رویم.
 
معاون عمرانی و فنی استانداری کرمان با اشاره به تسهیل در راه اندازی مجتمع‌های بین راهی در سطح استان کرمان اظهار کرد: مردم باید مسایل ایمنی و ترافیکی را رعایت کنند. باید کار فرهنگ‌سازی در سطح استان و ملی صورت گیرد که این عامل خوب سبب کاهش و کنترل تصادفات خواهد شد.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دوربین های کنترل سرعت معجزه نخواهند کرد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است