Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
در بازار ایران؛

تویوتا رتبه اول در رضایت خدمات پس از فروش

یکشنبه | ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۵۱ | کد خبر: CP- ۶۰۲ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
بر اساس تازه ترین گزارش بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQIدر ارتباط با سنجش رضایت مشتریان از ارائه خدمات پس از فروش، شرکت ایرتویا توانست بالاتر از شرکت هایی همچون اطلس خودرو و پرشیا خودرو مقام نخست را به دست آورد
به گزارش سرویس دریافت خبر کار پرس، با تحقیقات و بررسی هایی که این شرکت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو های سواری در سه ماهه چهارم سال ۱۳۹۴ صورت گرفته است، شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا در ایران با کسب بالاترین امتیاز در میان سایر شرکت های عرضه کننده خودرو شامل وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو، عنوان برترین شرکت در رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را به خود اختصاص داد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سال 1368 با هدف ارائه خدمات فنی، مهندسی، مشاوره ای و تحقیقاتی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تدوین استانداردهای مورد نیاز صنایع و نظارت بر حسن اجرای پروژه ها و حسن ارائه خدمات تاسیس شد و این شرکت تحقیقات خود را از جهت بازرسی و نظارت بر اجرای استانداردها به منظور ارتقاء کیفیت در دوره های مشخصی انجام می دهد.

 پیش از این ایرتویا در دوره های متعددی موفق به کسب چندین عنوان برتری شده است و این شرکت در نظر دارد با پیگیری های مستمر و ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات رسانی به مشتریان، همواره جایگاه نخست خود را در بین تمامی عرضه کنندگان حفظ کند.



با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تویوتا رتبه اول در رضایت خدمات پس از فروش

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است