Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

آمیکو دومدل پیکاپ جدید ارائه می کند

چهارشنبه | ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۴ | کد خبر: CP- ۳۷۸۴ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) دو مدل پیکاپ با عنوان Asena , Araz در پنج تیپ، از آبان‌ماه سال‌جاری به بازار عرضه می‌کند.
به گزارش کارپرس، ناصر اسفنجی، مدیرعامل ارس خودرو دیزل با اعلام این مطلب گفت: پیکاپ آمیکو اولین خودرو ایران است که به‌دلیل کیفیت بالا، گواهینامه استانداردهای 88‌گانه ایمنی و آلایندگی روز اروپا را از موسسه TUV آلمان اخذ کرده و از این رو قابل صدور به اتحادیه اروپا است. وی افزود: تمامی پیکاپ‌های مونتاژ ایران و حتی پیکاپ‌های وارداتی از ژاپن نیز فقط دارای استانداردهای 55گانه هستند و تاکنون هیچ خودرویی در ایران نتوانسته استانداردهای 88 گانه را اخذ کند.اسفنجی تصریح کرد: پیکاپ‌های آمیکو مجهز به سیستم و تجهیزات پیشرفته سوخت‌رسانی CNG بوده و گواهینامه‌های مرتبط با آن را از موسسه TUV آلمان دریافت کرده ‌است.

 وی گفت: پیکاپ‌های آمیکو همانند پیکاپ‌های آمریکایی فورد وشورلت مجهز به قفل دیفرانسیل اتوماتیک مکانیکی هستند، همچنین سیستم کلاچ پیکاپ‌های آمیکو، از معروف‌ترین برند اروپایی VALEO با گشتاور حدود 5/ 1 برابر گشتاور موتور میتسوبیشی انتخاب شده که در دشوارترین موقعیت‌ها قدرت خود را به نمایش می‌گذارد.

مدیرعامل ارس خودرو دیزل تاکید کرد: یونیت ضد سرقت نصب شده در پیکاپ‌های آمیکو یکی از مطمئن‌ترین و قوی‌ترین ایموبلایزرها است که همانند خودروهای لوکس اروپایی به راحتی رمزگشایی نمی‌شود.به گفته وی، برای امنیت و ایمنی بیشتر سرنشینان، شاسی پیکاپ‌های آمیکو همانند خودرو‌های پیشرفته اروپایی و آمریکایی در تصادف‌های شاخ به شاخ در قسمت جلو به چهار مرحله ضربه‌گیر مجهز شده است.اسفنجی افزود: بیشتر پیکاپ‌های وارداتی و یا مونتاژ شده براساس استاندارد آلایندگی یورو 4 هستند؛ درحالی‌که پیکاپ‌های آمیکو با استاندارد یورو 5 با قابلیت ترفیع به یورو 6‌تولید و به مشتریان عرضه می‌شوند.

وی ظرفیت تولید پیکاپ در آمیکو را روزانه 120 دستگاه برشمرد و افزود: هم‌اکنون روزانه 4 تا 5 دستگاه به‌طور آزمایشی تولید می‌شود و قیمت آن 133میلیون تومان تعیین شده است. وی همچنین از تولید و عرضه محصولات جدیدی از جمله لودر، لیفت تراک و دو مدل ون تاکسی 6 و 18 نفره خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم دومدل ون تا عید سال 97 به بازار عرضه کنیم.

اسفنجی افزود: آمیکو با استفاده از 28 سال تجربه در صنعت خودرو (تراکتورسازی و موتورسیکلت) از حدود 10 سال پیش تولید خودروهای تجاری (کامیونت، کامیون و کشنده) را آغاز و تاکنون حدود 30هزار دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است.وی ظرفیت تولید خودروهای سبک وسنگین شرکت را سالانه 60 هزار دستگاه اعلام کرد و گفت: اما به‌دلیل رکود بازار مدتی است که تولید کامیون متوقف شده است، از این رو برای حل این مشکل طی هفته‌های اخیر نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال شده است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

آمیکو دومدل پیکاپ جدید ارائه می کند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است