Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
خریدار این کارخانه مطرح کرد:

ماشین‌سازی تبریز در پی تولید خودروهای فولکس‌واگن

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۷:۲۴ | کد خبر: CP- ۳۲۷۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
خریدار کارخانه ماشین سازی تبریز گفت: امید است با همکاری و مشارکت‌های مسئولان استانی، شرکت ماشین‌سازی تبریز به نمایندگی تولید فولکس واگن باشد.
به گزارش کارپرس، علی شریعت‌زاده اظهار کرد: از زمانی که کارخانه ماشین سازی را خریداری کرده‌ام در صدد «احیای نگین صنعت آذربایجان» هستم.

وی  با اشاره به برنامه‌های خود، برای بازگرداندن کارخانه ماشین سازی به روزهای اوج خود، ادامه داد: در اولین گام در نظر داریم ماشین آلات این شرکت را با استاندارهای روز دنیا تولید کنیم؛ چراکه در صورت تحقق این امر خودروسازی استارت خواهد خورد.

خریدار کارخانه ماشین سازی تبریز نوسازی ماشین آلات صنایع نساجی را از دیگر اولویت‌های خود برای احیای این کارخانه اعلام کرد و گفت: چند ساله اخیر هیئت وزرا، فولکس واگن را به ماشین سازی تبریز آورده بودند، اما به علت بلاتکلیف بودن این شرکت، استقبال چندانی نشد.

شریعت‌زاده ادامه داد: حال با تعیین تکلیف موضوع مالکیت، عملیات مقدماتی آوردن خودروی فولکس واگن برای ماشین‌سازی تبریز آغاز شده و درصدد تولید 200 هزار دستگاه واگن‌های فولکس در ماشین سازی هستیم.

وی با بیان اینکه علاوه بر کارخانه، باشگاه ماشین‌سازی را نیز خریداری کرده‌ام، گفت: در اولین گام، با انتخاب حسین خطیبی به عنوان مدیر عامل باشگاه زمینه را برای فعالیت فراهم کردیم و به زودی با برنامه‌های کلان، تمرینات را آغاز کرده و اردوهای آماده‌سازی را نیز برپا می‌کنیم.

خریدار کارخانه ماشین‌سازی در خصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر واگذاری ماشین سازی تبریز به شستا، گفت: برخی از افراد سعی می‌کنند با اخبار ناصحیح شایعه پراکنی کنند.




منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ماشین‌سازی تبریز در پی تولید خودروهای فولکس‌واگن

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است