Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
ویژه / با حضور ۶۰ شرکت خودرویی؛

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه آغاز بکار کرد

سه شنبه | ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۱۷:۰۰ | کد خبر: CP- ۳۲۴۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
دومین نمایشگاه خودروی ارومیه امروز در حالی آغاز بکار می کند که برندهای برتر خودروسازی ایران و جهان که در ایران نمایندگی رسمی در اختیار دارند حضور پر رنگی در آن خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی کارپرس به ارومیه، این نمایشگاه که تجربه ی جذابی را در نخستین دوره ی برگزاری خود در سال 95 داشته است امسال نیز مورد استقبال شرکت های مختلف خودرو سازی داخلی همچنین شرکت های وارد کننده ی خودرو به کشور قرار گرفته است.

اهمیت نمایشگاه خودروی ارومیه از آنجا پیداست که این شهر نه چندان کوچک آذربایجان غربی که براساس سرشماری سال 1390 جمعیتی در حدود 670.000 نفر دارد توانسته است عنوان دومین شهر پر تردد ایران را به خود اختصاص دهد! تا جایی که این شهر به میزان سه برابر ظرفیت خیابان های خود میزبان تردد خودروهای مختلف است!

نکته ی قابل توجه دیگری در مورد این شهر نیاز جدی آن به نوسازی و استاندارد سازی ناوگان خودرویی بشمار می رود و این موارد باعث شده برندهای خودرویی شهر ارومیه را به عنوان یک هدف تجاری مورد توجه خود قرار دهند.

شایان ذکر است بیش از 60 شرکت خودرو و قطعه سازی در دومین نمایشگاه خودروی ارومیه حضور یافته اند. این نمایشگاه از امروز 13 تیر تا پانزدهم به مدت 3 روز از ساعت 16 لغایت 22 در 12.000 متر مربع فضای پوشیده و حدود 3.000 متر فضای باز دایر خواهد بود.

همچنین گروه خودروسازی سایپا در مساحتی بالغ بر 2600 متر مربع در فضای پوشیده و همچنین فضای باز تمامی محصولات سبک و سنگین خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

گزارش های کارپرس از این نمایشگاه طی دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دومین نمایشگاه بین المللی خودرو ارومیه آغاز بکار کرد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است