Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
آخرین بررسی ها مشخص کرد:

پورشه برنده ی رضایت‌مندی مشتریان در ایران!

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۷:۳۱ | کد خبر: CP- ۳۱۴۰ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
طبق جدید ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ، معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایت‌مندی مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش را کسب کند .
به گزارش کارپرس، ISQI به‌عنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر  فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو را در دو حوزه میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین  خدمات بعد از فروش ارزیابی می‌کند .

طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استادارد ایران، در بخش خدمات بعد از فروش خودرو معین موتور در میان تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو با کسب ٧٧٦ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایت‌مندی مشتریان قرار گرفته است . در رتبه دوم ایرتویا با ٧٦٢ امتیاز و در رتبه سوم اطلس خودرو با ٧٤٩ امتیاز قرار گرفته است . این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز ایده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق  شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند . در رتبه چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ایران خودرو قرار گرفته اند .

لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩٥ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایت‌مندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پورشه برنده ی رضایت‌مندی مشتریان در ایران!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است