طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استادارد ایران، در بخش خدمات بعد از فروش خودرو معین موتور در میان تمامی واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو با کسب ٧٧٦ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است . در رتبه دوم ایرتویا با ٧٦٢ امتیاز و در رتبه سوم اطلس خودرو با ٧٤٩ امتیاز قرار گرفته است . این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز ایده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند . در رتبه چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ایران خودرو قرار گرفته اند .
لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩٥ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایتمندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .
منبع: اقتصاد آنلاین
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان