Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
بررسی بازار؛

با ۲۰۰ میلیون تومان خودروی لوکس می شود خرید؟!

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۷:۲۳ | کد خبر: CP- ۳۱۳۹ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
خودروهای سدان در محدوده ۲۰۰ میلیون تومان، از جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین بخش‌های بازار اتومبیل‌های وارداتی در کشور محسوب می‌شوند.
به گزارش کارپرس، بر این اساس انتخاب گزینه درست در میان انواع خودروهای موجود در بازار، به‌عوامل زیادی مانند نیازهای مشتریان، سلایق، انتظارات و همچنین شرایط بازار همچون سرعت نقد شوندگی بستگی دارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد خودرویی چون کیا اپتیما ۲۰۱۷ از جمله پر سرچ‌ترین و جذاب‌ترین گزینه‌ها برای علاقمندان محسوب می‌شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به گزینه بهتر، اطلاع از ویژگی‌های فنی خودرو است که می‌تواند انتخاب را راحت‌تر و اطمینان خاطر بیشتری را فراهم کند. بر این اساس، از کابین این محصول شیک و لوکس کیا شروع می‌کنیم. اپتیما از خوش نام‌ترین خودروهای کره‌ای است که به لطف ارائه دادن محصولی با کیفیت، امکانات قابل قبول و قیمت مناسب توانسته به سرعت محبوبیت و فروش خوبی در بازار ایران به‌دست آورد.

طراحی داخلی اپتیما شبیه طراحی داخلی نمونه‌های جدید BMW است و ارگونومی خوب، صندلی‌های مدل جدید و فضای بازتر آن، راحتی بیشتری برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد و در عین حال، با لرزش کمتر به نسبت نمونه‌های هم قیمت، سکوت بیشتری در کابین خودرو احساس می‌شود. کیا تلاش زیادی برای بهبود کیفیت سواری اپتیما کرده و کاهش انتقال ناهمواری‌های جاده و فضای آرام‌تر کابین به درستی این تلاش را به نتیجه رسانده است.

علاوه بر ایربگ های فول و ایربگ زانویی اپتیما، از دیگر سیستم‌های  ایمنی اپتیما ۲۰۱۷ می‌توان به ایموبلایزر، سیستم‌های کمکی راننده‌ ABS، VSM، ESP و EBD اشاره کرد. امکانات به‌کار رفته در اپتیما ۲۰۱۷ باعث شده‌ این خودرو موفق به کسب ۵ ستاره‌ی ایمنی از تست‌های NCAP شود.

اگر چه برخی برندهای دیگر نیز در این محدوده قیمت توانسته‌اند تا حدی محبیوبیت در بازار ایران کسب کنند با این حال فاصله زیادی تا محبوبیت کیا اپتیما، این خودرو اصیل کره‌ای دارند چراکه علاوه بر ظاهر جذاب و جوان پسند، مزایای مهم و چشمگیری دارد که دیگران قدرت رقابت با آنها را کسب نکرده‌اند.

مزایای مهم و تاثیرگذاری همچون هزینه پائین تعمیرات این خودرو که نشات گرفته از عرضه مناسب قطعات این خودرو در بازار قطعات یدکی  ایران است، در کنار فرمان پذیری اپتیما در تست‌های رانندگی که نمره بالاتری را نسبت به دیگران کسب کرده، باعث شده اپتیما پرفروش تر و جذاب تر از نمونه‌های ساخت برندهای دیگر  باشد. همچنین طراحی اپتیما به گونه‌ای است که دامنه دید گسترده‌تر و بهتری را برای راننده فراهم می‌آورد، بنابراین می‌تواند با تسلطی که به راننده می‌دهد، ریسک تصادف پائین‌تری داشته باشد.

در عین حال، موتور اپتیما ۲۴۰۰ سی سی تنفس طبیعی بوده که نکته مهمی برای علاقمندان به این مدل سدان‌ها محسوب می‌شود.

هم اکنون کیا اپتیما ۲۰۱۷ نیوفیس GT-Line  توسط شرکت مفتاح رهنورد در حدود ۱۹۴ میلیون تومان عرضه می‌شود و امکاناتی چون سیستم گرم‌کن و سردکن صندلی‌ ها، سیستم کمکی پارک هوشمند و سیستم صوتی Harman Kardon است. همچنین اگر پس از خرید اپتیما تصمیم بر تعویض آن داشته باشید به راحتی می‌توانید آن را به فروش برسانید چراکه بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده اپتیما پر رونق تر از دیگر خودروهاست.

با توجه به اینکه مفتاح رهنورد برند برتر کنگره تجلیل از حامیان حقوق مصرف کننده سال ۹۵، محسوب می‌شود، تحویل سریع و به موقع، خدمات حمل، شماره گذاری و بیمه و همچنین قیمت پائین‌تر نسبت به سایر شرکت‌ها را تضمین می‌کند.

علاقمندان به خرید این خودرو یا سایر محصولات هیوندا، کیا، بنز و لکسوس می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۲۶۲ تماس یا به دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، پلاک ۲۲۳ مراجعه و همچنین با ورود به وب‌سایت شرکت مفتاح رهنورد، از مشاوره آنلاین شبانه‌روزی استفاده کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

با ۲۰۰ میلیون تومان خودروی لوکس می شود خرید؟!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است