Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
رئیس سازمان استاندارد هشدار داد:

دی ماه ۹۷؛ فرصت ارتقای کیفی خودروها تمام می شود

یکشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۸ | کد خبر: CP- ۳۱۳۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران می‌گوید: خودروهایی که تا ابتدای دی ماه سال 1397 نتوانند 83 استاندارد خودرویی مصوب را بگذرانند، به‌ناچار از خطوط تولیدی خارج خواهند شد.
به گزارش کارپرس،نیره ‌پیروزبخت افزود: شورای سیاست‌گذاری خودرو، برنامه کنترل کیفیت و بازرسی را تصویب کرده است که براساس آن از ابتدای امسال از 52 استاندارد آغاز و به 83 استاندارد در سال آینده ختم می‌شود. این مقام مسوول بدون اینکه از خودروی خاصی نام ببرد، تصریح کرد: تا ابتدای دی ماه سال آینده هر خودرویی که نتواند 83 استاندارد یاد شده را پشت سر بگذارد، با توقف تولید مواجه می‌شود.
 
وی یادآوری کرد: برنامه ابتدایی سازمان ملی استاندارد، اجباری شدن 52 استاندارد بود که البته با تجدیدنظر انجام شده حالت سختگیرانه‌تری یافته و این 52 استاندارد باید تا پایان امسال پیاده شوند. پیروزبخت ادامه داد: تا ابتدای دی‌ماه سال آینده خودروها مشمول 83 مورد استاندارد می‌شوند و پس از آن معلوم خواهد شد که باید با چه خودرویی خداحافظی کنیم.
 
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: تقریبا همه خودروسازان کشورمان قادر به پشت‌سر گذاشتن 53 استاندارد فاز نخست هستند، اما برای فاز دوم فرصت دارند تا اصلاحات لازم را در پلت‌فرم‌ها، طراحی‌ها و حتی قطعات مورد استفاده اعمال کنند.


منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

دی ماه ۹۷؛ فرصت ارتقای کیفی خودروها تمام می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است