به گزارش کار پرس،عباس سماواتی روز ، افزود: لاستیك های تولید داخل و یا وارداتی از هر كشوری، دارای یك شناسه است كه از طریق آن، محل تولید، شركت تولیدكننده، آنالیز مواد و ... قابل ردیابی و پیگیری است.
وی با اشاره به بازرسی ها و كنترل هایی كه در ارتباط با محموله های وارداتی انجام می شود، گفت: محموله های وارداتی برای ورود به كشور باید شاخص ها و استانداردهایی را رعایت كنند؛ اگرچه برندهای مختلف از نظر كیفیت با یكدیگر متفاوت هستند.
سماواتی ادامه داد: تولیدكنندگان داخلی به دلیل به روز نبودن خط تولید، بالا بودن هزینه های كارگری و همچنین هزینه های تامین مواد اولیه، از نظر قیمتی نمی توانند به تولیدكنندگان چینی رقابت كنند؛ ضمن اینكه امكان تولید برخی سایزهای لاستیك در داخل كشور وجود ندارد.
وی افزود: در حال حاضر به اندازه كافی لاستیك داخلی و خارجی در بازار وجود دارد اما به دلیل ركود و كاهش قدرت خرید مردم، خرید و فروش چندانی در بازار انجام نمی شود.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان