Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
قائم مقام رنو خبر داد:

احتمال ایجاد یک مرکز طراحی خودرو در ایران توسط رنو

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۰۴:۳۶ | کد خبر: CP- ۲۲۸۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
قائم مقام رنو در حوزه طراحی محصول از احتمال ایجاد مرکز طراحی این خودروساز فرانسوی در ایران خبر داد.
به گزارش کار پرس، "لورنس ون دن اکر" در جریان سفر خود به ایران در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: رنو هم‌اکنون در حال مطالعه برای بازار ایران و امکان‌سنجی درباره ایجاد مرکز طراحی خود در این کشور است.

وی با بیان اینکه رنو علاوه بر پاریس در چند کشور از جمله هند و کره جنوبی مرکز طراحی خود را ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد مراکز طراحی خودرو در کشورهای مختلف، آشنایی با سلایق و نیازهای مردم در کشورهای هدف است.

قائم مقام رنو در حوزه طراحی محصول هدف از سفر به ایران را آشنایی بیشتر با ذائقه مصرف‌کنندگان ایرانی و نیازهای بازار ایران عنوان و اظهار کرد: فرایند طراحی یک خودروی جدید از ابتدا تا انتها حدود چهار سال زمان می‌برد.

وی ادامه داد: در سال اول طراحی یک خودروی جدید مطالعه در زمینه ویژگی‌های فنی و مشخصات خودرو با توجه به روند تکنولوژی و نیازهای مشتریان صورت می‌گیرد. پس از آن حدود ۱۰ تا ۱۵ طراحی اولیه انتخاب شده و و از این تعداد حدود دو تا سه ماکت خودرو در ابعاد واقعی ساخته می‌شود.

ون دن اکر افزود: از دو تا سه ماکت ساخته شده در نهایت یکی به عنوان محصول نهایی انتخاب شده و پس از آن فرایند صنعتی‌سازی خودرو آغاز و حدود دو سال طول می‌کشد تا خودروی طراحی شده تبدیل به محصول نهایی و قابل استفاده شود.

قائم مقام رنو با بیان اینکه در تیم طراحی رنو در پاریس بیش از ۵۰۰ نفر از ۳۰ کشور از جمله یک بانوی طراح ایرانی فعال هستند، تصریح کرد: موضوع محوری در فرایند طراحی محصولات رنو توجه به انسان و زندگی اعم از عشق، خانواده، کار و سرگرمی است.



منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

احتمال ایجاد یک مرکز طراحی خودرو در ایران توسط رنو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است