Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
سفیر کره جنوبی در همایش صنعت خودرو (۱۴):

ایران فرصتی برای تولید و صادرات به بازارهای منطقه ای

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۴:۵۹ | کد خبر: CP- ۲۲۵۹ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
سفیر کره جنوبی با اشاره به اینکه معتقدم ایران فقط جایی برای فروش خودرو و قطعات خودرو نیست، خاطرنشان کرد: ایران شریک بسیار قدرتمند و قابل اطمینان و یک رقیب بسیار خوب برای شرکایش خواهد بود.
به گزارش کار پرس، کیم سونگ هو در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران گفت:من فکر می کنم این یک کنفرانس دیپلماتیک است چرا که ما می خواهیم دو کشور به هم نزدیک کنیم.

وی ادامه داد:دولت ها تغییر می کنند اما مردم باقی می مانند بنابراین ما باید روابط بین کشورها را تقویت کنیم.وی با تاکید بر اینکه پتانسیل های صنعتی ایران به ویژه در حوزه خودرو را درک می کنیم، افزود:ایران با ٨٠ میلیون جمعیت بازار بزرگی دارد و اگر این را بدانید تازه اول کار هستید.

سفیر کره جنوبی در ایران با اشاره به اینکه ایران ظرفیت صنعتی خوبی دارد و از پیچ و مهره های کوچک تا موشک های پیشرفته در ایران تولید می شود، اظهار کرد:می توانیم از ظرفیت های صنعتی ایران استفاده کنیم.

به گفته او ایران فرصت خوبی برای صنایع دنیاست اگر پتانسیل و توانمندی ایران رادرک کنند.وی با بیان اینکه شرکت های تولیدکننده خارجی باید بدانند اکنون زمان مهم و خطیری است، تصریح کرد:ایران با این ظرفیت و توانمندی ریسک کرده و به زودی به جایگاه خوبی در صنعت خودرو می رسد که نه تنها تهدید نیست بلکه یک فرصت است.

سونگ هو با اشاره به اینکه معتقدم ایران فقط جایی برای فروش خودرو و قطعات خودرو نیست، خاطرنشان کرد:ایران شریک بسیار قدرتمند و قابل اطمینان و یک رقیب بسیار خوب برای شرکایش خواهد بود.وی با بیان اینکه در پی مشارکت با شرکت های خارجی، شرکت های ایرانی توانمندتر می شوند، ادامه داد:بدون رقابت صنایع کره و ژاپن نمی توانستیم تصور کنیم که صنایع کره قدرتمند شود.

سفیر کره جنوبی در پایان تاکید کرد: نباید بیش از این وقت را تلف کنیم، دیر یا زود با ظرفیت شرکت های خودروسازی ایرات و شرکت های خارجی ، خودروسازی ایران قدرتمند خواهد شد.

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ایران فرصتی برای تولید و صادرات به بازارهای منطقه ای

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است