پس از آن شرکتهای اطلس خودرو با ۷۴۲ امتیاز، آسان موتور با ۷۳۵ امتیاز، آرین موتور پویا با ۷۲۷ امتیاز، ایساکو (خدمات پس از فروش ایران خودرو) و مدیا قشم (مدیا موتورز) مشترکا با ۷۱۱ امتیاز، مزدا یدک (بهمن موتور) با ۷۱۰ امتیاز، سایپا یدک (پارس خودرو) با ۶۸۱ امتیاز، پرستوی آبی ارگ (خودروسازی راین) با ۶۷۵ امتیاز، مدیران خودرو با ۶۶۹ امتیاز، رامک یدک (رامک خودرو) با ۶۶۵ امتیاز، سایپا یدک (سایپا) با ۶۶۱ امتیاز و بم خودرو (کرمان موتور) با ۶۵۸ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز رضایتمندی مشتریان، به ترتیب در رتبههای بعدی ردهبندی قرار دارند.
اما در گروه شرکتهای دارای کمتر از ۱۰ نمایندگی خدمات پس از فروش، شرکت گلرنگ موتور با کسب ۷۸۰ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری در این گروه را کسب کرده است.
پس از آن شرکتهای معین موتور با ۷۳۸ امتیاز، پرشیا خودرو با ۷۱۵ امتیاز، ستاره ایران با ۷۱۲ امتیاز، آلفا موتور با ۷۰۱ امتیاز، نگین خودرو با ۶۹۳ امتیاز، مرتب خودرو با ۶۶۸ امتیاز و سازههای خودرو دیار با ۵۶۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز، به ترتیب در رتبههای بعدی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای سواری قرار دارند.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان