Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
پلیس برخورد می کند؛

خودروهای دودزا و آلاینده به شهر نیایند!

سه شنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۳:۳۴ | کد خبر: CP- ۱۵۴۵ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش موقت محدوده طرح ترافیک در پایتخت از تشدید برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در تهران خبر داد.
به گزارش کار پرس،، سرهنگ حسن عابدی، درباره تمهیدات پلیس در ایام آلودگی هوا اظهارکرد: برابر تصمیمات اتخاذ شده در روز گذشته و امروز محدوده طرح ترافیک به محدوده طرح زوج و فرد گسترش یافته و بر اساس آن تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک می‌توانند وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند.

وی با بیان اینکه ساعت اجرای طرح ترافیک نیز تا ساعت19 افزایش یافته است، ادامه داد: برابر این تصمیمات تنها شرط ورود به محدوده زوج و فرد در تهران تا ساعت 19 امروز داشتن مجوز طرح ترافیک است ضمن اینکه فروش روزانه طرح ترافیک نیز متوقف شده است.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه دوربین‌های کنترل محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک ورود غیر مجاز خودروها را ثبت خواهند کرد افزود:طرح زوح و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

عابدی همچنین از تشدید برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های دودزا و آلاینده خبر داد و گفت: علاوه بر دوربین‌های ثبت تخلفات که در مبادی ورودی طرح زوج و فرد نصب شده و خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می کند، ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با حضور در معابر اقدام به توقف و جریمه خودروهای دودزا و آلاینده کرده و این برخورد شامل تمامی خودروها اعم از سبک و سنگین و عمومی و شخصی می‌شود.

وی تصریح کرد: برخورد با این خودروها در تمامی ساعات شبانه‌روز انجام می‌شود.به گفته جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ موارد مطرح شده برای امروز بوده و تصمیمی در مورد اجرای آن در روزهای آتی گرفته نشده است.

عابدی از شهروندان خواست در این ایام از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکرده و از مترو، اتوبوس و ... برای تردد در شهر استفاده کنند.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

خودروهای دودزا و آلاینده به شهر نیایند!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است