به گزارش کار پرس، سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو در پایان چهل و پنجمین جلسه این شورا که با حضور مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش تولید خودرو در کشور و تحقق 99 درصدی برنامه های پیش بینی شده تا کنون، تا پایان سال جاری به اهداف تعیین شده دراین بخش دست خواهیم یافت.
«امیرحسین قناتی» با بیان اینکه دو شرکت خودرو ساز «ایران خودرو» و «سایپا» از عملکرد خود در بخش ارتقای کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش گزارش ارایه دادند، افزود: نمایندگی های خدمات پس از فروش که در چارچوب قانون حمایت از حقوق مشتریان خودرو عملکرد مطلوبی داشته باشند، مورد تشویق قرار می گیرند.
وی با اشاره به تاکیدهای جدی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای نظارت بر عملکرد واحدهای ارایه دهنده خدمات پس از فروش گفت: ارتقای رتبه تعمیرگاه های مجاز به سمت رتبه یک، رضایتمندی مشتریان در راستای اهداف تعیین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 95، بهبود شرایط دسترسی به قطعات یدکی در شبکه توزیع، تاکید بر استفاده از قطعات اصلی و آراستگی در هنگام تحویل خودرو از مهم ترین محورهای مدنظر برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است.
سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو، آموزش کارکنان نمایندگی ها و تعمیرگاه ها را از ضرورت های بخش خدمات خودرویی کشور برشمرد و افزود: تلاش می کنیم اقدام ها و نتایج را به طور مکرر از رسانه ها اطلاع رسانی کنیم تا هموطنان ما نیز از این اقدام ها و حمایت از حقوق خود آگاه شوند.
منبع: ایرنا
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان