Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
توسط یک شرکت فناوری داخلی؛

استارت تولید سنسورهای گاز و هوا در کشور

سه شنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۴:۵۶ | کد خبر: CP- ۱۴۹۲ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
یکی از شرکت‌ها فناور داخلی توانسته است سنسورهای مورد استفاده در خودروهای داخلی از جمله سنسور دریچه هوا و سنسور گاز را تولید و نیاز صنعت خودرو کشور به این محصولات را تامین کند.
به گزارش کار پرس، حمید صلاحی راد، مدیر عامل این شرکت فناور به تولید تجهیزات سنسور خودرویی توسط این شرکت فناور اشاره کرد و گفت: این شرکت با کسب توانمندی فنی تولید سنسورهای مورد استفاده توانسته است محصولاتی از جمله سنسور دریچه هوا و سنسور گاز را تولید و نیاز صنعت خودرو کشور به این محصولات را تامین کند.

این فعال فناور با بیان این‌که این شرکت به‌عنوان اولین و تنها تولیدکننده سنسور موقعیت دریچه هوا (پتانسیومتر) فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این شرکت یکی از تامین کنندگان اصلی خطوط تولید خودروسازان داخلی به شمار می‌رود.

صلاحی راد با اشاره به تمرکز این شرکت فناور به ساخت انواع پتانسیومتر و قطعات منفصله انواع دریچه هوا، گفت: از دیگر فعالیتهای این شرکت می‌توان به مشاوره در خصوص ساخت قطعات با تکنولوژی بالا، ساخت قالبهای پیچیده تزریق پلاستیک، کشش عمیق فلزی و باکالیتی اشاره کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، وی تصریح کرد: پتانسیومترهای ساژم، میله‌های با سطح مقاطع خاص و ویژگی‌های خاص، شیر برقی کنیستر، گرمکن دریچه هوا، اهرم گاز دریچه هوا و نیز سنسور دمای آب انژکتور، پتانسیومتر، سنسور دریچه گاز زیمنس از دیگر تولیدات این شرکت هستند.


منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

استارت تولید سنسورهای گاز و هوا در کشور

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است