Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
دبیر کل انجمن لیزینگ اعلام کرد:

شرکت های لیزین غیر مجاز را معرفی کنید

شنبه | ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۹:۱۳ | کد خبر: CP- ۱۴۶۹۰ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ایران با هشدار دوباره درباره فعالیت شرکت‌های لیزینگ غیرمجاز، گفت: شرکت‌های لیزینگ غیرمجاز را گزارش دهید.
به گزارش کارپرس، محمد هادی موقعی درباره سو استفاده شرکت‌های لیزینگ غیر مجاز از اعتماد مردم و هشدار دوباره در این باره، گفت: مردم ما باید بدانند شرکت لیزینگ چیست و چه کارایی دارد. اولین مشخصه شرکت‌های لیزینگ مجاز، دریافت مجوز از بانک مرکزی است و شماره مجوز آنها شاهد و مصداق خوبی برای احراز صلاحیت آنها است.

وی افزود: دومین نکته قابل توجه، عضویت شرکت در انجمن لیزینگ است. درباره نوع فعالیت با مشتریان نیز باید گفت، شرکت‌های لیزینگ قرارداد اعطا تسهیلات را برای تحویل کالا به مشتری منعقد می‌کنند و در این شرکت‌ها ثبت نام وجود ندارد.

دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ایران در ادامه توضیح داد: ثبت نام یعنی شما نام نویسی کنید، هزینه پرداخت کنید و کالا را در ماه‌های آینده تحویل بگیرید. در شرکت‌های لیزینگ این رویکرد وجود ندارد.

به گفته وی، شرکت‌های لیزینگ هم در صورتی که کالا آماده خرید باشد، سهمی که قرار است شرکت لیزینگ به شما وام می‌دهد، قرارداد منعقد و صورت جلسه تحویل کالا به شما داده می‌شود و به عنوان مثال خودرو به شما تحویل داده می‌شود.

موقعی در پایان تاکید کرد: سایت بانک مرکزی و انجمن ملی لیزینگ ایران دو منبع موثق برای اطمینان مجاز بودن یک شرکت لیزینگ هستند. همچنین مشتریان نیز می‌توانند هرگونه تخلف و یا شکایت در این باره را به انجمن ملی لیزینگ ایران اطلاع دهند.



منبع: خبرگزاری مهر

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

شرکت های لیزین غیر مجاز را معرفی کنید

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است