Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
از زبان مدیرعامل:

مدیران خودرو برای خودروهای کارکرده برنامه دارد!

شنبه | ۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۴:۱۸ | کد خبر: CP- ۱۴۶۱ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
مدیرعامل مدیران خودرو برنامه این شرکت برای بهبود وضعیت بازار خودروهای دست دوم را تشریح کرد و گفت:محصولات چری در ایران تا چند سال آینده مثل هیوندا خواهد شد.
به گزارش کار پرس، ژانگ با بیان اینکه پیش از این بیشتر مشتریان چینی دغدغه نبودن قطعات خودروهای چینی را داشتند، گفت: برای از بین بردن این دغدغه سرمایه گذاری عظیمی کرده ایم و انبار بزرگی را ایجاد کردیم تا زمان را برای مشتریان به حداقل برسانیم و در حال حاضر در بحث تامین قطعات و خدمات یکی از بهترین شرکت های ایرانی هستیم.

وی درباره برنامه این شرکت برای رسیدن به استانداردهای روز دنیا در زمینه خدمات پس از گفت: از ابتدا هم برای ارایه خدمات بهتر ام وی ام به عنوان شرکت مستقل در بحث خدمات پس از فروش ایجاد شد و هم اکنون هم در تلاش برای ارایه خدمات منطبق با استاندارهای دنیا هستیم.

ژانگ با اشاره به اینکه تنها توجه ما انطباق با استاندارهای بین المللی نیست بلکه به دنبال ارایه خدمات منطبق با انتظار ایرانی ها هستیم ، تصریح کرد:در این راستا برای اربعین هم خدمات ویژه ای برای  زائرین که به عراق سفر می کنند در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل مدیران خودرو خاطرنشان کرد: نمایندگی های ما در حال انطباق بیشتر با استانداردهای روز دنیا هستند و تعداد امدادها افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

‎وی افزود: ایران از نظر صنعتی و موقعیتی بسیار قوی است و همسایه های ضعیفی در صنعت خودرو دارد به همین دلیل یکی ار بحث های مهم این است که بتوانیم با هزینه های کمتر از طریق هاب صادراتی ایران محصولاتمان را صادر کنیم هرچندکه این بستگی به قوانین دولت دارد.

مدیرعامل مدیران خودرو با بیان اینکه یکی از مدیران استراتژیک شرکت مدیران خودرو، مدیریت بخش خرید و فروش خودروهای دست دوم را بر عهده گرفته است، تصریح کرد: این موضوع نیازمند زمان زیادی است اما به اعتقاد من محصولات چری در ایران تا چند سال آینده مثل هیوندا خواهد شد، هیوندا نیز در ابتدا با مشکل فروش خودروهای دست دوم مواجه بود اما اکنون بازار بسیار خوبی دارد.

وی افزود:پیش از این درباره یک برنامه جامع مبنی بر خرید خودروهای دست دوم توسط شرکت از مشتریان صحبت کرده بودیم که اکنون یک سایت اینترنتی برای اینکار تعریف شده و مشتریان می توانند در این سایت خودروهای خود را به فروش برسانند.

بر اساس این گزارش سردار توفیقی آذر، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در پاسخ به سوالی درباره گران بودن قیمت قطعات در نمایندگی ها نسبت به بازار گفت:قطعات قلابی به طور معمول در بازار ٢٠ درصد ارزان تر است به علاوه با توجه به تمرکز دولت یازدهم در بخش گمرک، در سال جاری  دولت سیستم گمرک را تغیر داده و محاسبات بر مبنای ارز آزاد صورت می گیرد و  با افزایش تعرفه های گمرکی، طبیعتا قیمت قطعات نیز افزایش یافته است.

وی درباره مشکل فروش خودروهای مدیران دربازار خودروهای دست دوم نیز گفت: اگر بتوانیم سیستم خدمات پس از فروش قوی داشته باشیم مشکل این بازار نیز رفع خواهد شد.

توفیقی آذر خاطرنشان کرد:همچنین در بازار ایران به دنبال عرضه خودروهای جدید بوده و در حال استاندارد سازی سازمان خدمات پس از فروش هستیم که در بازار خودروهای دست دوم تاثیر زیادی دارد.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تاکید کرد:برای مقابله با بازار سیاه نیز در گام اول بازار قطعات را اشباع کردیم و در گام دوم قیمت قطعات را از این پس در وب سایت درج خواهیم کرد تا قیمت ها مشخص باشد، در گام سوم هم فروشگاه های فروش قطعات ایجاد خواهیم کرد.
 
 
منبع : اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مدیران خودرو برای خودروهای کارکرده برنامه دارد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است