Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

انتقاد نماینده مجلس از کم کاری خودروسازان

پنج شنبه | ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۷:۱۹ | کد خبر: CP- ۱۲۷۹۸ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است مردم به دلیل بی‌توجهی خودروسازان به تولید خودروهای هیبریدی و کم مصرف ناچارند پول بیشتری برای خرید بنزین پرداخت کنند.
به گزارش کارپرس، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلسدرباره صحبت‌های رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر اینکه اگر قرار بر تولید استاندارد موتورسیکلت و خودروها باشد، باید کارخانجات را تعطیل کنیم، گفت: در حال حاضر نمی‌توان از خودروسازان انتظار اصلاح سریع ساختار و تولید خودروهای استاندارد را داشت زیرا طی 40 سال گذشته که این شرکت‌ها از منابع کافی و بسیار برخوردار بودند، برای تولید خودروی کم مصرف اقدامی نکردند، حال چگونه با بدهی‌های بسیاربتوانند برنامه‌ای برای تحقق این امر داشته باشند.

خودروسازان برنامه‌ای برای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی نداشتند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 40 سال خودروسازان را به حال خود رها کردیم، افزود: این شرکت ها برنامه ای برای ارتقای کیفیت نداشتند و سال به سال از کیفیت آنها کاسته شد به گونه ای که حال تنها چارچرخ تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: خودروسازی در ایران دولتی است و مدیران مهمان هستند به همین دلیل برنامه ریزی مناسبی برای ارتقا کیفیت و تولید خودروهای کم مصرف و هیبریدی نداشتند.

گرانی خودرو در بازار بی معنا است

این نماینده مردم در مجلس دهم همچنین درباره گرانی پراید و پژوه 206 در هفته های اخیر، اظهار کرد: از آنجایی که طی سال های گذشته خودروها اسقاط نشده‌اند گرانی در بازار بی معنا است زیرا خودروهای موجود در بازار می تواند نیاز مصرف کنندگان و تقاضا را رفع کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزایش قیمت بنزین را یکی از دلایل گرانی خودرو در بازار دانست و اضافه کرد: در ماه های گذشته به دلیل تکمیل خودروهای موجود در کف پارکینگ، عرضه خودرو به بازار صعودی بود اما در حال حاضر که تعداد این خودروها کاهش پیدا کرده علیرغم ثابت بودن تولید خودروسازان، عرضه به بازار کاهش پیدا کرده است.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

انتقاد نماینده مجلس از کم کاری خودروسازان

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است