Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با راه اندازی خط تولید ام جی در ایران؛

تبریز مقر صادرات ام جی در منطقه خواهد شد

شنبه | ۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۸ | کد خبر: CP- ۱۲۴۳ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرسامیر حسین کریمی:
روز چهار شنبه 7 تیر ماه 95 کارخانه صنعت خودرو آذربایجان (Azvico) با حضور اصحاب رسانه و مدیران صنعت خودرو به طور رسمی از فعالیت خود پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی کارپرس به تبریز، شرکت "صنعت خودروی آذربایجان (Azvico)" طی قرارداد با کمپانی Saic" " چین؛ مالک فعلی MG" " انگلستان، با تاسیس یک شرکت مشترک با نام "ام جی پارس" و سرمایه گذاری 50-50 قرار است به تولید خودرو های ام جی در تبریز بپردازد.
تبریز مقر صادرات ام جی در منطقه خواهد شد
به همین منظور پس از بازدید اصحاب رسانه از خط تولید شرکت"صنعت خودرو آذربایجان" مدیران این شرکت طی نشستی خبری در خصوص ابعاد این پروژه اطلاع رسانی کردند.

در این نشست خبری "ناصر نقدی" مدیر عامل شرکت صنعت خودرو آذربایجان از تولید اولین محصول " ام جی پارس" با نام "ام جی 360" خبر داد و خاطر نشان کرد تولید رسمی این محصول در 4 روز آینده آغاز خواهد و زمان عرضه انبوه آن به بازار را اوایل سال 2017 اعلام کرد.

شرکت صنعت خودرو آذربایجان ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد و برنامه ابتدایی جهت تولید "ام جی 360 "حدود 10 هزار دستگاه در سال خواهد بود.
تبریز مقر صادرات ام جی در منطقه خواهد شد
همچنین میزان سرمایه گذاری در فاز اول 40 میلیون دلار اعلام شده که قرار است در فاز های آتی به 400 میلیون دلار برسد.

با آغاز به تولید این خودرو در تبریز حدود 900 نفر در مرحله اول و 1500 نفر در مرحله دوم به صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت . همچنین "نقدی" از بومی سازی و تولید قطعات این محصول در کشور خبر داد و اعلام کرد میزان اشتغال زایی غیر مستقیم این پروژه بسیار بیش از این تعداد خواهد بود.

"ام جی 360 "یک سدان متوسط خانوادگی است که در 3 تیپ با 2 پیشرانه 1500 سی سی معمولی و توربو  و گیربکس اتوماتیک و دستی به تولید خواهد رسید.
تبریز مقر صادرات ام جی در منطقه خواهد شد
"لین یانگ" مدیر عامل شرکت "ام جی پارس" از ویژگی های این خودرو به وجود سیستم ESP ، فرمان برقی ، سانروف و مانیتور 8 اینچی لمسی اشاره کرد.

مدیر عامل "ام جی پارس" با اشاره به ظرفیت تولید در تبریز از تبدیل ایران به قطب صادرات محصولات ام جی در منطقه خبر داد و بیان کرد محصولات تولیدی این شرکت از ایران به کشور های همسایه از جمله عراق، سوریه، لبنان، قزاقستان و... صادر خواهد شد.

"یانگ" خودروی کراس اور RX50  که دارای پلتفرم مشترک با MG GS  است را به عنوان محصول آینده این شرکت معرفی کرد که در سال آینده در تبریز تولید خواهد شد. وی همچنین از برنامه تولید خودرو های هیبرید در این شرکت خبر داد.

 

تصاویر:

 

 

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تبریز مقر صادرات ام جی در منطقه خواهد شد

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است