Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
یک نماینده مجلس تاکید کرد:

حمایت جدی مجلس از خودکفایی صنعت خودرو

چهارشنبه | ۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۶ | کد خبر: CP- ۱۱۲۹۷ | سرویس: اخبار داخلی
کارپرس:
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تلاش می‌کند با همکاری سایر نهادها، صنعت خودرو را در مسیر خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی حمایت کند.
به گزارش کارپرس،«سمیه محمودی» افزود: تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود، زمینه تلاش صنعت خودرو و بسیاری دیگر از صنایع را برای قطع وابستگی و رشد و توسعه مبتنی بر ظرفیت‌های داخلی فراهم کرده است.

وی تاکید کرد: حفظ جریان تولید خودرو می‌تواند اقدامی در جهت مقابله با دشمنان ملت ایران باشد که یکی از مهمترین صنایع کشور را تحریم کردند.

محمودی به بازدید اخیر خود از گروه سایپا و رکوردشکنی روزانه این خودروساز در تولید اشاره کرد و گفت: همواره با مدیریت‌های درست و مناسب می‌توان شرایط دشوار از جمله تحریم ها را پشت سر گذاشت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

 سایپا در هفته گذشته ۱۰ هزار خودرو را تکمیل و تجاری‌سازی کرد.

به گفته «علی شیخ زاده» قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در امور تولید، این شرکت قصد دارد از ماه آینده، هفته‌ای ۱۲ هزار خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه سایپا به ۵۰ هزار خودرو در ماه خواهد رسید.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه برنامه سایپا در توسعه همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتگران داخلی را حرکتی رو به‌جلو برشمرد و گفت: خودروسازان داخلی به ویژه سایپا در تلاشند وابستگی خود به منابع خارجی را کاهش دهند.

محمودی ادامه داد: به طور قطع مدیریت غیرسیاسی بر مبنای شایسته‌سالاری، منتهی به نتایج مطلوب می‌شود.

وی گفت: در صورت ادامه ارتباط سایپا با شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتگران برای افزایش و تعمیق داخلی‌سازی قطعات خودرو، این خودروساز به حداکثر خودکفایی دست خواهد یافت.



منبع: ایرنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

حمایت جدی مجلس از خودکفایی صنعت خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است