Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

لینکلن فورد قاپ مشتریان را دزدید!

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۷:۴۱ | کد خبر: CP- ۹۵۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شاخص رضایت مشتری که توسط مرکز آن آربر منتشر می‌شود، نشان داد رضایت مشتریان از خودروها درحال افزایش است و مشتریان بیشترین میزان رضایت را از برند لینکلن فورد دارند.
به گزارش کار پرس،  در این شاخص لینکلن با کسب نمره 87 از 100 در رتبه نخست قرار گرفت. هوندا با به دست آوردن نمره 86 رتبه دوم را به خود اختصاص داد و تویوتا و بی‌ام‌و با کسب نمره 85 به‌طور مشترک رتبه سوم را به دست آوردند.
 
در میان خودروسازان واقع در میشیگان، فورد با کسب نمره 84 از رقبای خود پیشی گرفت. جنرال موتورز نمره 81 را به دست آورد و فیات‌کرایسلر نمره 78 را کسب کرد. فولکس‌واگن که با رسوایی تقلب در میزان انتشار گازهای آلاینده دست به گریبان است، نسبت به سال گذشته با کاهش نمره رضایت مشتری مواجه شده و نمره آن از 80 به 78 رسیده است.



منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

لینکلن فورد قاپ مشتریان را دزدید!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است