Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
برای نخستین بار در جهان؛

پای اتوبوس‌های دو طبقه برقی به نیوزلند باز می شود

یکشنبه | ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۷:۵۵ | کد خبر: CP- ۶۹۰۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
ولینگتون اولین شهر نیوزلند است که روی ساخت اتوبوس‌های تمام الکتریک برنامه‌ریزی می‌کند.
به گزارش کارپرس، ولینگتون، پایتخت نیوزلند برای اولین بار در جهان از اتوبوس‌های دو طبقه تمام الکتریکی برای بهبود و ارتقاء سامانه حمل و نقل بین شهری استفاده خواهد کرد.

 شرکت هلندی "هلیوکس" در حال ساخت شارژهای قوی برای این اتوبوس هاست و به زودی واحدهای شارژ کننده سریع را به  ولینگتون ارسال می‌کند. دو نمونه از این شارژرها فوق سریع و 50کیلوواتی هستند.

باب بوهویس مدیر بخش صنعت اتومبیل هلیوکس در خصوص ساخت این واحدهای شارژی گفت: این شرکت از ساخت اولین شارژهای سریع خودرویی در نیمکره جنوبی احساس رضایت می‌کند و ساختارهای شارژی این شرکت عامل اصلی توسعه خودروهای بزرگ الکتریکی در نیوزلند است.

وی همچنین تشریح کرد ایستگاه‌های شارژ بسیار محتاطانه و با توجه به استراتژی تعریف شده در شهر و در محدوده وسیعی از حومه شهر ولینگتون قرار خواهند گرفت. ولینگتون اولین شهر نیوزلند است که روی ساخت اتوبوس‌های تمام الکتریک برنامه‌ریزی می‌کند.

نیوزلند در قدم اول الکتریکی‌سازی - تا سال 2020 - قصد دارد بیش از 10 اتوبوس برقی را به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کند و در سال 2021 12 خودروی دیگر را به این مجموعه بیفزاید.

کوین اسنل مدیر بخش حمل و نقل و گروه ترانزیت  ولینگتون  نیز در این خصوص گفت:  این پروزه اولین قدم الکتریکی‌سازی اتوبوسی در نیوزلند محسوب می‌شود و ظرفیت استفاده از خودروهای بیشتر و بزرگ‌تر در این بخش وجود دارد. وی افزود: با برنامه‌ریزی جامع می‌توان تعداد اتوبوس‌های الکتریکی این ناوگان را به 400 دستگاه رساند. وی افزود نتیجه چنین حرکتی کاهش انباشتگی در مراکز شهر و سفرهای سریع‌تر است.

این جریان الکتریکی‌سازی با استانداردهای آلایندگی یورو 6  مصوب در میانه سال 2018هماهنگی کامل دارد. از طرفی پایتخت نیوزلند اولین شهر در جهان است که به اتوبوس‌های دو طبقه الکتریکی مجهز می‌شود.



منبع: عصرایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پای اتوبوس‌های دو طبقه برقی به نیوزلند باز می شود

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است