طراحی این موتور به گونهای است که مصرف سوخت درآن بهینهسازی شده و میزان انتشار گاز دیاکسیدکربن نیز در آن کاهش یافته است. فیلیپ برونت مدیر ارشد رنو درباره خصوصیات این موتور چنین گفت: «دانش فنی مهندسان رنو، آلیانس و دایملر در طراحی و ساخت این موتور جدید بنزینسوز به کار گرفته شده است.
بیش از ۴۰ هزار ساعت کار مهندسی و آزمایشهای پیچیده روی این موتور صورت گرفته است.» او افزود: «انتظار داریم در اروپا شاهد تقاضای بیشتری برای خودروهای بنزینسوز باشیم.» برنامه استراتژیک رنو نیز نشاندهنده کاهش ۵۰ درصدی عرضه خودروهای دیزلی در اروپاست.
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان