Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

سئات به بازار ایران نخواهد آمد!

شنبه | ۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۸ | کد خبر: CP- ۴۱۴۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت سئات، شعبه فرعی اسپانیایی شرکت فولکس‌واگن اعلام کرد، دیگر به‌دنبال امکان ورود به بازار خودروی ایران نیست و در عوض باید روی رشد بازار خود در بازارهای اروپا و سایر مناطق تمرکز کند. به گزارش رویترز، سخنگوی این شرکت اعلام کرد، این تصمیم در پی سخنرانی اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا درخصوص تغییر سیاست در قبال ایران اتخاذ نشده است.
به گزارش کارپرس، هفته گذشته، دونالد ترامپ از تایید پایبندی ایران به توافق هسته‌ای خودداری کرد و هشدار داد که ممکن است در نهایت از برجام خارج شود. سخنگوی این شرکت گفت: «دلیل این اقدام این است که در حال حاضر شرکت سئات نیازمند متمرکز ساختن تلاش‌های خود در بزرگ‌ترین بازارهای اروپا نظیر ایتالیا یا فرانسه و مناطقی نظیر شمال آفریقا یا آمریکای لاتین است که همچنان پتانسیل رشد بالایی دارند.» مدیر شرکت سئات در ماه مارس گفته بود دولت اسپانیا از این شرکت دعوت کرده تا فرصت‌های موجود در ایران را بررسی کند و این شرکت در حال آنالیز وضعیت است.
 
شرکت سئات پس از ثبت اولین سوددهی خود در حدود یک دهه گذشته، به‌دنبال راه‌هایی برای تقویت روند ترمیم خود از طریق توسعه بازارهایش در آن سوی مرزهای اروپاست. در همین حال، سخنگوی شرکت فولگس واگن در مقر این شرکت در ولفسبورگ از اظهارنظر در مورد ایران خودداری کرد و گفت این شرکت خودروسازی به دقت در حال رصد تحولات در این کشور است.


منبع: تسنیم

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

سئات به بازار ایران نخواهد آمد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است