به گزارش کارپرس، با رواج خودروهای شاسیبلند، فروش لوتوس در سال 2012 به کمتر از 20 دستگاه در ماه رسید. پس از آن با تمرکز بر فروش مدلهای گرانقیمت و کاهش هزینهها توانست اوضاع را کمی بهبود دهد، اما هنوز با روزهای خوب گذشته فاصله زیادی دارد.
بدنه مهندسی لوتوس آنقدر قابل اعتماد است که با مشارکت مهندسان تسلا، آستونمارتین و جنرال موتورز یک شرکت مشاوره مهندسی موفق تشکیل دادهاند. بهتازگی اعلام شده همان میلیاردر چینی که شرکت ولوو را خریده است، قصد دارد لوتوس را نیز از بحران برهاند.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان