به گزارش کارپرس، براساس قوانین فعلی نهادهای ملی مانند سندیکای خودروسازان آلمان میتوانند برای ورود خودروهای جدید به کل بازار اتحادیه اروپا مجوز صادر یا این مجوزها را لغو کنند. دیگر مقامات ملی اجازه خواهند داشت این مجوزها را بررسی کنند و همچنین کمیسیون اروپا این قدرت را پیدا میکند که خودروها را آزمایش و درصورت تقلب از سوی خودروسازان، آنها را تا مبلغ 30 هزار یورو به ازای هر خودرو جریمه کند.
از زمان رسوایی فولکسواگن، تحقیقات از دیگر خودروسازان نشان داد که میزان انتشار گاز اکسید نیتروژن خودروها 15 برابر حد مجاز است و در برخی از خودروها از ابزاری استفاده شده است که میزان انتشار گازهای آلاینده را کمتر از میزان واقعی نشان میدهد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان