Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
محققان مطرح کردند:

پیشنهاد تله گذاری در مسبر خودروهای خودران!

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۷:۳۴ | کد خبر: CP- ۲۹۸۸ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
محققان دانشگاه میشیگان آمریکا راهی جدید برای تست خودروهای خودران پیشنهاد کردند.
به گزارش کارپرس، مطمئنا آزمایش خودروهای خودران چالشی بزرگ در مقایسه با دنیای واقعی است و حتی اگر چند صد کیلومتر جاده برای تست این خودروها در اختیار شرکت‌ها باشد، باز هم وضعیت با دنیای واقعی متفاوت خواهد بود.

محققان دانشگاه میشیگان آمریکا یک فرآیند سریع و متفاوت برای تست خودروهای خودران معرفی کردند که در آن به جای آنکه خودرو چندین کیلومتر را بدون آنکه اتفاق خاصی در مسیر آن رخ دهد، طی کند، در بازه‌های زمانی کوتاه اتفاقات مختلف را برای خودروهای خودران ایجاد کنند تا عملکرد آنها در مورد این اتفاقات مورد ارزیابی قرار بگیرد.

برای مثال نحوه واکنش نشان دادن خودرو در قبال یک عابر که جلوی خودرو بدود می‌تواند یک مورد تست برای خودرو باشد که در یک فاصله محدود نیز قابل ارزیابی است.

جدیدترین روش برای آزمایش خودروهای خودران

محققان دانشگاه میشیگان معتقدند خروجی تنها 1600 کیلومتر آزمایش با متد مورد نظر آنها با نتایج آزمایش‌های عادی در مسیرهایی به طول 480 هزار تا 62 میلیون کیلومتر برابر است.

برای مثال خودروهای بخش خودروسازی گوگل موسوم به "وایمو"(Waymo) در سال 2016 بیش از یک میلیون کیلومتر مسیر را برای تست طی کردند.

محققان دانشگاه میشیگان اعلام کرده‌اند که از این موضوع اطلاع دارند باید تمام مواردی که ممکن است در مسیر یک خودرو اتفاق بیفتد را محاسبه کنند تا بتوانند به خوبی یک روش کارا در اختیار داشته باشند.

این روش هر چند به طور کامل جایگزینی برای تست‌های معمول محسوب نمی‌شود اما می‌تواند در تسریع روند ارزیابی‌ها و تسریع آماده شدن خودروهای خودران برای استفاده در بازار مورد استفاده قرار بگیرد.




منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

پیشنهاد تله گذاری در مسبر خودروهای خودران!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است