ب‌ام‌و در حال طراحی جایگاه‌های هیدروژنی

جمعه | ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۰:۳۰ | کد خبر: CP- ۲۸۲۰ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
اگرچه هنوز تولید انبوه خودروهای هیدروژنی ب‌ام‌و انجام نشده اما این شرکت سال‌هاست که در کنار تویوتا، هیوندای و هوندا در این زمینه تحقیق می‌کند. واحد طراحی شرکت ب‌ام‌و در همکاری مشترکی با شرکت شل، اقدام به پیش بینی ظاهر جایگاه‌های سوختگیری هیدروژن در آینده کرده است.
به گزارش کارپرس،در واقع این دو شرکت در کنار یکدیگر اقدام به طراحی جایگاه‌های سوختگیری هیدروژن با محوریت کاربرد و جذابیت کرده‌اند. این پروژه به‌دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای طراحی جایگاه‌های سوخت هیدروژنی است و پمپ‌های آن به اشکال I و H و L طراحی شده‌اند. در پروژه موردنظر تلاش شده که تا حد ممکن قطعات اضافی یا غیر‌کاربردی حذف یا از دید مخفی شوند و بیشتر کارها از طریق صفحات نمایشگر لمسی و چراغ‌های هشداری انجام شود.
 
اولیور بی‌شات، مدیر واحد هیدروژن شل گفت: در این پروژه مشتریان محوریت کار ما را تشکیل می‌دهند. ما از همکاری با بی‌ام‌و در طراحی نازل‌های سوخت خرسند هستیم. این جایگاه‌ها نه‌تنها بر فرآیند سوختگیری هیدروژن کمک می‌کنند؛ بلکه آن را به کاری جذاب تبدیل خواهند کرد.
 
پیمایش بالا و آلایندگی ناچیز خودروهای هیدروژنی، آنها را به یکی از بهترین خودروهای دوستدار محیط‌زیست تبدیل کرده و گمان می‌رود در سال‌های آینده شاهد افزایش سهم فروش آنها در بازار باشیم.


 
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ب‌ام‌و در حال طراحی جایگاه‌های هیدروژنی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است