Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

مازراتی خودروی ارزان ارائه می دهد!

دوشنبه | ۱۳۹۶/۰۱/۱۴ - ۰۵:۵۹ | کد خبر: CP- ۲۵۸۵ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
شرکت سازنده ی خودرو های لوکس ایتالیایی مازراتی در شرف تولید نخستین خودروی کلاس هات هچ خود است و این در حالی است که گفته می شود خودروی هات هچ جدید مازراتی شباهت زیادی با مدل fiat 500 دارد.
به گزارش کار پرس، آخرین اخبار از شرکت سازنده ی خودروهای لوکس و گران قیمت مازراتی از تصمیم عجیب این شرکت برای تولید اولین خودروی هات هچ خود حکایت دارد. شرکت مازراتی ،همچون شرکت استون مارتین که چند سال قبل رو به خودرو های هات هچ آورد، اولین خودروی ریز جثه ی خود با نام Maserati 500 را در آینده ی نه چندان دور روانه ی بازار خواهد کرد.

 بنابر پیش بینی ها، Maserati 500 از پیشرانه ای 1.4 لیتری توربو که توان تولید 190 اسب بخار را داراست بهره خواهد برد. بر اساس اعلام شرکت مازراتی و تصویر منتشر شده از محصول هات هچ جدید این شرکت، واضح است که مازراتی از خودروی کوچک مالک خود شرکت فیات الگو برداری کرده و محصول جدید مازراتی شباهت زیادی با خودروی fiat 500 دارد. گفته می شود که هدف مدیران مازراتی از تولید چنین خودرویی که با محصولات لوکس و گران قیمت این شرکت در تناقض است، فقط اهداف اقتصادی و در بهبود میزان فروش محصولات خود است.

پیش بینی می شود که Maserati 500 تفاوت قیمت فاحشی با سایر خودروهای این شرکت داشته باشد ولی بدیهی است که این خودرو در میان سایر رقبایش در کلاس هات هچ دارای بالاترین قیمت خواهد بود.



منبع: اقتصاد آنلاین

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

مازراتی خودروی ارزان ارائه می دهد!

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است