Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

یاریس‌های ۲۰۱۷ متحول شدند

شنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۰۵:۱۹ | کد خبر: CP- ۲۲۳۴ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
یاریس در طول دوره‌های مختلف زندگی خود، هرگز موفق به جلب نظر کارشناسان و منتقدان و مردم نشد. در واقع یاریس آن خودرویی نبود که از برندی مانند تویوتا انتظار می‌رفت. از این رو تویوتا در دوسال گذشته زمان زیادی را برای بهبود وضعیت فنی و ظاهری این خودرو صرف کرده است.
به گزارش کار پرس ، فاوت یاریس‌های کنونی با دو نسل پیشین از زمین تا آسمان است.

در نگاه اول از نمای جلو، تغیر یک جلو پنجره و تبدیل آن به مدل ذوزنقه‌ای شکل در تغییر حس شما در اندازه خودرو موثر است. در کنار این جلو پنجره، شکل جدیدی از سپر و جایگاه بالاتر چراغ‌ها یاریس را مدرن‌تر نشان می‌دهد. شیب و قوس نمای جانبی خودرو نیز در گیرایی ظاهر خودرو کمی تاثیر داشته است.

yaris 1

 در بخش فنی می‌توان به استفاده از موتورهای 1.5 لیتری 4 سیلندر به جای موتورهای پیشین اشاره کرد. براساس گزارشات موجود این موتورها با گشتاور 136 نیوتن‌متر 111 اسب‌بخار قدرت دارند. این ساب‌کامپکت شهری 11 ثانیه زمان می خواهد تا به شتاب صفر تا صد کیلومتر برسد. اما تویوتا در کنار این شهری‌های مدرن نسخه 210 اسب بخاری  یاریس را نیز خواهد ساخت که با لقب داغ‌ترین خودروی جهان شناخته شده است.

اگر قصد دارید پول بیشتری را برای این خودروی 2017 صرف کنید احتمالا از چراغ‌های روزتاب و تایرهایی از آلیاژ فلزی نیر بهره کمند خواهید شد.بزرگترین تغییر در فضای داخلی این خودرو استفاده از یک صفحه نمایش 4.2 اینچی است. اما تغییر به این صفحه نمایش محدود نمی‌شود. قسمت‌های زیادی در این بخش دستخوش تغییر شده‌اند که شامل جایگاه و ظاهر دریچه‌های هوا، مدل فرمان، تغیر جایگاه برخی از دکمه‌ها می‌شود.

به نظر می‌رسد تمام تلاش‌های تویوتا برای ساخت این یاریس جدید، نمایش آن در ژنو سوئیس در ماه آینده است.

 

منبع : عصر ایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

یاریس‌های ۲۰۱۷ متحول شدند

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است