Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

تمرکز کیا موتورز روی خودروی تمام الکتریکی

دوشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۰۵:۲۹ | کد خبر: CP- ۲۱۸۷ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
در اکتبر سال گذشته، مدیر ارشد کیا در این زمینه تشریح کرد که شرکت کیا در حال انجام مطالعات ویژه در زمینه امکان تولید "نیرو"‌های الکتریکی است.
به گزارش کار پرس، کیا ظاهرا قصد دارد یک مدل تمام الکتریک از خودروهای کراس‌اوور هیبریدی نیرو را خلق کند که به جرگه خودروهای الکتریکی سول بپیوندد و در کنار آنها قرار گیرد.

در حالیکه که این برند تجاری به شکلی رسمی این خبر را تائید نکرده است، مدیر ارشد بخش تولیدات کیا موتورز در آمریکا در خصوص راه‌اندازی مدل الکتریکی نیرو گفت: در این خصوص باید با ما در ارتباط باشید.

در اکتبر سال گذشته، مدیر ارشد کیا در این زمینه تشریح کرد که شرکت کیا در حال انجام مطالعات ویژه در زمینه امکان تولید "نیرو"‌های الکتریکی است. به نظر می‌رسد ارائه چنین مدلی موفقیت بزرگی برای کیا در این زمینه محسوب می‌شود.

هیبریدی‌های مرسوم نیرو از زیرساخت و ساختارهایی استفاده می‌کنند که اینک هیوندایی آیونیک به عنوان یک الکتریکی تمام عیار، هیبرید و پلاگین-هیبرید روی آن ارائه می‌شود. در نتیجه ایجاد یک نیروی الکتریکی برای کیا چندان هم سخت نخواهد بود. به خصوص زمانی که کیا قصد دارد از همان باتری 28 کیلو وات در ساعت لیتینیومی- پلیمری در الکتریکی‌های آیونیک استفاده کند. این خودرو با یک بار شارژ مسافت 160 کیلومتری را طی خواهد کرد.

 

منبع : عصر ایران

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

تمرکز کیا موتورز روی خودروی تمام الکتریکی

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است