به گزارش خودروپرس هوندا موتور ژاپن در نظر دارد شش مدل خودروی الکتریکی را با نام تجاری Ye در چین تا سال ۲۰۲۷ عرضه کند. این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع ۱۰ مدل خودروی برقی با برند هوندا را در چین عرضه کند تا اطمینان حاصل شود که خودروهای برقی ۱۰۰درصد از فروش خودرو در این کشور را تا سال ۲۰۳۵ تشکیل میدهند.
دومین خودروساز بزرگ ژاپن در افزایش فروش خودروهای برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند جنرال موتورز و فولکسواگن عقب مانده است. هوندا و نیسان موتور، در مواجهه با رقابت زیاد با خودروهای برقی چینی، ماه گذشته اعلام کردند که در حال بررسی مشارکت در بخشهای کلیدی و نرمافزار هستند.
بر اساس گزارش رویترز، هوندا در ماه ژانویه از خودروهای الکتریکی سری صفر و دو مدل مفهومی خود در نمایشگاه بینالمللی سیایاس در لاسوگاس رونمایی کرد.
منبع: روزنامه دنیای اقتصاد
لینک کوتاه:
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان