Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 
با تولد برند Omnicraft؛

ورود جدی فورد به فروش قطعات خودرو

چهارشنبه | ۱۳۹۵/۱۱/۰۶ - ۰۴:۵۷ | کد خبر: CP- ۲۰۴۶ | سرویس: اخبار بین الملل
کارپرس:
فورد موتور به منظور کسب سهمی از بازار جهانی روبه رشد قطعات خودرو، یک برند جدید به نام "اومنی کرفت" راه‌اندازی می‌کند تا به واسطه‌های فروش و تعمیرگاه‌های مستقل برای تعمیر خودروهای رقیبان قطعه عرضه کند.
به گزارش کار پرس،"اومنی کرفت"  (Omnicraft) کنار برند "موتور کرفت" فورد قرار می‌گیرد که برای خودروهای فورد قطعه تولید می‌کند.

فردریک تونی، رییس واحد خدمات مشتری فورد اظهار کرد: کسب‌وکار جهانی برای قطعات خودرو که اکنون بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و خدمات، در ظرف شش سال آینده یا بیشتر به میزان ۷۰ درصد گسترش خواهد یافت.

تونی درباره سهمی که فورد از این بازار جهانی تصرف خواهد کرد، حرفی به میان نیاورد اما اظهار کرد: در مدت ۱۰ سال اگر ۱۰ تا ۱۵ درصد از فروش قطعات از "اومنی کرفت"حاصل شود،  مایه رضایت این شرکت خواهد بود.

قطعه‌سازان قطعات را تولید کرده و فورد آنها را با سودی به فروش می‌رساند، اما گفته می‌شود قیمت این قطعات رقابتی خواهد بود تا تعمیرگاه‌های مستقل و واسطه‌های فروش فورد را جذب کند.

داشتن قطعات خودروهای غیرفورد به واسطه‌های فروش امکان می‌دهد کسب‌وکار تعمیر و خدمات‌شان را افزایش داده و همچنین فرصتی عرضه می‌کنند تا مالکان زمانی که برای تعمیر خودروهایشان به این نمایندگی‌ها می‌روند، نگاهی به خودروهای سواری و وانت‌های جدید فورد بیندازند.

در ابتدا قطعات "اومنی کرفت" در نمایندگی‌های فورد و لینکلن که ۳۲۰۰ شعبه در آمریکا و ۱۰۵۰۰ شعبه در سراسر جهان هستند، فروخته خواهد شد.

برند "اومنی کرفت" در بازارهای بزرگ در سراسر جهان فعال خواهند بود.

براساس گزارش رویترز، به گفته رییس واحد خدمات مشتری فورد،  با توجه به این‌که متوسط سن خودروها در بازارهای توسعه یافته‌ای مانند آمریکا و اروپا افزایش پیدا می‌کند، نیاز بیشتری به قطعات خودرو وجود دارد و این یک مسئله پنهان نیست.

در آمریکا متوسط عمر یک خودرو در جاده بیش از ۱۱ سال است.




منبع: ایسنا

با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید

 عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام

برچسب ها :

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 5 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • اولین نظر را شما بدهید
شما اکنون از مطلب: "

ورود جدی فورد به فروش قطعات خودرو

" بازدید می کنید
----------------
تمامی حقوق برای " کارپرس" محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است